آیفون 7

اپل به صورت اتفاقی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس را تایید کرد

با توجه به رونمایی گلکسی نوت 7 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 7) و افتضاحاتی که در طی هفته‌های گذشته به بار آورد حالا خیل عظیمی از کاربران به رویداد اپل و رونمایی این شرکت از آیفون 7 (Apple iPhone 7) و آیفون 7 پلاس (Apple iPhone 7 Plus) چشم دوخته‌اند. چیزی تا فرا رسیدن رویداد معرفی از این محصولات باقی نمانده است و حالا یک گزارش دیگر در مورد این محصولات در فضای وب منتشر شد. با مشروح خبر همراه گجت نیوز باشید.

یکی از کاربران شبکه بزرگ Reddit با گشت و گذار در وب سایت هنگ کنگ اهالی کوپرتینو به این موضوع پی برده است که اپل به زودی از محصولات جدیدش با نام‌های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس رونمایی خواهد کرد؛ هرچند این موضوع آنچنان برایمان غافلگیر کننده نیست، اما این بار به نظر می‌رسد منبع اصلی درز شایعه، خود اپل باشد.

این کاربر هنگ کنگی با نام کاربری Jaspergreenham در حال بررسی محصولات جانبی مربوط به صدای سایت اپل بود که با نام دو گوشی مذکور در بخش محصولات پشتیبان این لوازم جانبی مواجه شد. این اطلاعات به سرعت از سایت اپل پاک شد، اما خوشبختانه اسکرین شات این کاربر از صفحه مربوطه باقی مانده است. در تصویر زیر اگر به نوار سمت چپ نگاهی بیاندازد، با لیست آیفون‌های سازگار با محصولات مواجه خواهید شد و علی رغم عدم برگزاری رویداد جدید اپل، نام آیفون 7 و آیفون 7 پلاس در این لیست خودنمایی می‌کند.

آیفون 7

همچون سایر مشخصات و اطلاعات لو رفته از پرچمداران سال 2016 اپل ، این خبر را نیز نمی‌توان به صورت قطعی باور کرد. با این حال تیم طراحی وب سایت اپل پیش از معرفی محصولات جدید این شرکت در حال تست و آپدیت سایت اهالی کوپرتینو هستند و این درز اطلاعات را می‌توان تا حدی جدی گرفت. با این حال باید منتظر رویداد رونمایی اپل از دو گوشی جدیدش باشیم.

با توجه به این موضوع که گفته می‌شود اپل از درگاه 3.5 میلیمتری هدفون‌ها در آیفون‌های جدید خود استفاده نکرده، حساسیت کاربران به بخش لوازم جانبی پخش صدا (ایرپاد و هدفون‌ها) بیشتر از قبل شده است و کوپرتینویی‌ها نیز به این موضوع توجه ویژه‌ای نشان داده‌اند. گفته می‌شود ایرپاد جدید آیفون 7 و همچنین هدفون‌های جدید این شرکت همراه با کابل نوری عرضه می‌شوند و یک مبدل نوری به جک 3.5 میلیمتری نیز در جعبه محصولات جدید اپل قرار خواهد گرفت؛ تمامی این موارد بر روی برچسب لو رفته از آیفون 7 پلاس ثبت شده بود.

اپل چند سال قبل با خرید سرویس بیتز – Beats – نشان داد که توجه ویژه‌ای به لوازم جانبی پخش صدای محصولاتش دارد و حالا در ارائه محصولات جدید خود نیز می‌خواهد تحولی در این عرصه به وجود آورد. بدین ترتیب کاربران یا باید به لوازم جانبی بلوتوثی روی آورند، از ایرپادهای همراه با کابل نوری بهره گیرند و یا از مبدل نوری به جک 3.5 میلیمتری بهره ببرند؛ اپل فکر همه جا را کرده است!

آیا شما نیز مشتاق رویداد فردای اهای کوپرتینو و معرفی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس هستید؟‌ نظرات خود را با ما و سایر خوانندگان این مطلب به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*