طرح مفهومی سامسونگ

طرح مفهومی سامسونگ از گوشی جدیدی که اندروید و ویندوز را به صورت همزمان اجرا می‌کند

فبلت گلکسی نوت 7 (Samsung Galaxy Note 7) چندی پیش در رویداد شهر نیویورک با مشخصات درخشان رونمایی شد اما چندی طول نکشید تا شاهد انتشار گزارشات متعددی از هنگ و انفجار این محصول بودیم. با این که کره‌ای ها در حال حاضر مشغول حل و فصل این مشکلات در پرچمدار جدید خود شده‌اند، به نظر می‌رسد طراحان و مهندسان سامسونگ کماکان در حال کار بر روی طرح‌ محصولات آینده هستند. در همین راستا امروز شاهد انتشار طرح مفهومی سامسونگ از گوشی جدید و خاصی بودیم. با مشروح خبر همراه گجت نیوز باشید.

پس از انتشار طرح مفهومی سامسونگ از یک حلقه هوشمند جدید و جذاب در روزهای گذشته، حالا طرح مفهومی جدیدی در فضای وب دست به دست می‌چرخد که در آن با یک گوشی مبتنی بر ویندوز و اندروید مواجه هستیم. به نظر می‌رسد کره‌ای ها قصد دارند گوشی گلکسی جدیدی را روانه بازار کنند که دو سیستم عامل اندروید و ویندوز را به صورت همزمان اجرا می‌کند!

با این که این اولین باری نیست که کمپانی کره‌ای دست به طراحی و تولید چنین محصولی می‌زند، اما با توجه به اینکه مشکلات طرح مفهومی سامسونگ در سال 2013 اجازه تولید چنین محصولی را به آنها نداد، فکر نمی‌کردیم مسئولان این شرکت کماکان به فکر تولید چنین گوشی منحصر به فردی باشند.

با این حال به نظر می‌رسد سامسونگ این بار به خوبی از عهده مسئولیت‌های خود برآمده است و حالا با کسب گواهی طرح مفهومی مربوطه در آینده نه چندان دور شاهد رونمایی از نسخه کوچک تبلت Ativ Q خواهیم بود.

ایده استفاده همزمان از دو سیستم عامل پر کاربرد و محبوب اندروید و ویندوز در تلفن‌های هوشمند برای هر کاربری جذاب است، اما باید دید این انتقال سیستم عاملی در گوشی سامسونگ با چه سرعتی اتفاق می‌افتد. تبلت Ativ Q سامسونگ که حدود 3 سال قبل معرفی شده بود، اولین تلاش کره‌ای ها برای ارائه چنین محصولی به شمار می‌رود.

شایان ذکر است که طرح مفهومی سامسونگ که حالا به صورت عمومی منتشر شده، در واقع اولین بار در ماه می 2015 ثبت شده بود. هنوز نمی‌توانیم در مورد کانفیگ سخت افزاری این گوشی رویایی حرفی بزنیم، اما در تصاویر منتشر شده از این پتنت جدید می‌توان پروسه روان و جذاب جابجایی بین منوی تاچ ویز اندروید و منوی متروی ویندوز را مشاهده کرد. به نسبت تبلت قدیمی سامسونگ، حالا شاهد بهبود عملکرد این سیستم هستیم.

اگر چنین گوشی هوشمندی به دنیای فناوری عرضه شود، شاهد پروسه پیچیده‌ای در آن هستیم. کاربران باید هر یک از بخش‌های سخت افزاری را متناسب با نیاز به سیستم عامل مورد نظر خود اختصاص دهند تا کارهای مورد نظرشان بدون مشکل پیگیری شود. در ادامه توجه شما را به گالری تصاویر مربوط به طرح مفهومی سامسونگ از این گوشی اسرارآمیز جلب می‌نماییم:

نظر شما در مورد یک گوشی که بتواند ویندوز و اندروید را به صورت همزمان اجرا کند چیست؟ آیا به کمک تصاویر بالا به این گوشی و نحوه عملکرد آن پی بردید؟ نظرات و سوالات خود را با ما و سایر خوانندگان مطلب به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*