خودرو عجیب و غریب Tesla S

خودرو عجیب و غریب Tesla S بازسازی شده برای رپر مشهور Will I Am

کارشناسان صنعت خودرو از شرکت تسلا به عنوان سردمدار بازار خودروهای الکتریکی لاکچری یاد می کنند که محصولات آن در میان محصولات دیگر رقبا همواره چهره زیباتری را از خودروهای الکتریکی به نمایش می گذارد.یکی از دلایلی که مشتریان رغبت زیادی به خرید خودروهای الکتریکی نشان نمی دهند ظاهر نه چندان دلچسب آنهاست و تسلا این موضوع را در مرکز توجه خود قرار داده است. Will I Am خواننده گروه Black Eyed Peas از چهره فعلی خودروهای برقی راضی نیست و به تازگی عکسهایی در فضای مجازی منتشر شده که چهره خودرو عجیب و غریب Tesla S که برای Will i Am شخصی سازی شده است را به کاربران نشان می دهد.

خودرو شخصی وی در واقع یک Tesla S است اما همانطور که از تصاویر پیداست این خودرو به قدری مورد دستکاری و تغییر قرار گرفته که دیگر هیچ شباهتی به یک مدل استاندارد این خودرو ندارد.داستان از این قرار است که مدیر شبکه یوتیوبی Effsport این خودرو عجیب و غریب Tesla S را روبروی یک رستوران واقع در محله بورلی هیلز لس آنجلس مشاهده کرده و پس از شناخت صاحب آن تصمیم می گیرد تا گزارشی از آن تهیه و منتشر نماید.

همانطور که از تصاویر پیداست این خودرو عجیب و غریب Tesla S بیشتر شبیه به محصولات شرکت لامبورگینی می ماند تا یک Tesla S و به نظر می رسد که آقای Will I Am در شخصی سازی این خودرو مقداری زیاده روی کرده  و ماهیت اصلی خودرو را به کلی دچار تغییر نموده است.

می توانیم بفهمیم که وی قصد داشته مدل خاص و شخصی خود را از این مدل را بازسازی کند اما نتیجه یک خودرو ناشناخته است که کاربر را به یاد فیلم های تخیلی می اندازد و با نگاه کردن به رینگ های آن می توانید به خوبی موضوع را درک کنید.

مدیر شبکه ی یوتیوبی Effsport ظاهر بیرونی خودرو مذکور را به شدت مورد انتقاد قرار داده و در مطلبی که درباره ی این خودرو منتشر کرده بارها ظاهر خودرو و نیز قصد و انگیزه صاحب مشهور آن را مورد تمسخر قرار می دهد . در پایین می توانید نگاهی به عکسهای این خودرو عجیب و غریب Tesla S بیندازید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*