هشدار اداره هوانوردی فدرال درباره‌ی همراه داشتن گلکسی نوت ۷ سامسونگ در هواپیما

هشدار اداره هوانوردی فدرال درباره‌ی همراه داشتن گلکسی نوت ۷ سامسونگ در هواپیما

این روزها اخبار انفجار گلکسی نوت ۷ سامسونگ از همه جا به گوش می‌رسد: انفجار در خودرو، انفجار در هتل، انفجار در خانه، انفجار در محل کار و خلاصه همه جا! بنابراین منطقی به نظر میرسد که نهادهای قانونی درباره‌ی به همراه داشتن این بمب الکترونیکی در هواپیما و در طول پرواز، به مسافران هشدار دهند.

اداره‌ی هوانوردی فدرال کشور آمریکا (FAA) از چند روز پیش به همراه نهادهای امنیتی در حال کار برای تهیه‌ی دستورالعملی برای به همراه داشتن گلکسی نوت ۷ سامسونگ در هواپیما بودند و امروز این اطلاعیه منتشر شده است. به طور خلاصه این اطلاعیه به تمام مسافران توصیه می‌کند که از نوت ۷ خود در حین پرواز استفاده نکنند تا امنیت خود و دیگر مسافران را در معرض خطر قرار ندهند.

بخشی از این هشدار امنیتی که از سوی FAA منتشر شده را در زیر می‌خوانید:

در جهت نگرانی‌هایی که بر اثر حوادث پیش آمده درباره‌ی گلکسی نوت ۷ سامسونگ در چند روز اخیر پیش آمده است، اداره هوانوردی فدرال به طور جدی به تمام مسافران هشدار می‌دهد که گلکسی نوت ۷ خود را در طول پرواز روشن نکنند و یا آن را به شارژر متصل نکنند. در ضمن از انباشتن آنها درون چمدان‌‌های داخل قسمت بار نیز خودداری کنند.

مشاهده می‌کنید که تقریبا قوانینی مشابه بمب‌های ساعتی برای فبلت جدید سامسونگ در نظر گرفته شده است و این به هیچ وجه نمی‌تواند باب میل این ابرکمپانی کره‌ای باشد؛ آن هم در شرایطی که آیفون ۷ پلاس با مشخصات سخت افزاری قدرتمند و به تازگی از سوی اپل روانه‌ی بازار شده است و این می‌تواند باعث شکست کامل سامسونگ در بازار فبلت‌های پرچمدار تا حدود یک سال آینده باشد.

البته لازم است بدانید که سازمان FAA به همراه داشتن گلکسی نوت ۷ سامسونگ در طول پرواز را به طور کامل ممنوع نکرده است و تا زمانی که این محصول به صورت خاموش و همراه خودتان باشد (نه در چمدان‌ها و قسمت بار)، میتوانید آن را با خود به داخل هواپیما ببرید. البته در انتها این سازمان اعلام کرده است که بعد از دریافت اطلاعات جدید درباره‌ی این موضوع، اطلاعیه با موارد جدیدی به‌روز خواهد شد.

بنابراین هنوز هم احتمال این که همراه داشتن این محصول سامسونگ در طول پرواز به طور کامل ممنوع شود، وجود دارد و اگر چند گزارش انفجار دیگر در روزهای آینده منتشر شوند، احتمالا اسمارت فون جدید برند کره‌ای هم به لیست اقلام ممنوعه در چک امنیتی فرودگاه‌ها افزوده خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. یعنی کاملا سامسونگ رو تحقیرکرد..

  2. سامسونگ شد گوشی ؟ سود که نداه نخرید آتیش نگیرید هاااا هااا ههاااا 😀