هزینه تعویض نمایشگر آیفون ارزان تر از قبل شد

هزینه تعویض نمایشگر آیفون ارزان‌تر از قبل شد

اگر شما هم از آن دسته افراد هستید که گوشی آیفون زیاد از دستشان می‌افتد، احتمالا چند باری با شکسته شدن نمایشگر گوشی مواجه شده و هزینه‌ی گزافی را بابت تعویض آن پرداخته‌اید که حس بدی بابت از دست دادن این همه پول به شما داده است. البته گویا شانس با شما یار است و اپل هزینه تعویض نمایشگر آیفون خود را به مقدار قابل توجهی کاهش داده است. با گجت نیوز همراه باشید.

هزینه تعویض نمایشگر آیفون با خرید اشتراک AppleCare حدود 30 دلار خواهد بود

اپل به تازگی اعلام کرده که هزینه تعویض نمایشگر آیفون را برای کسانی که در طرح حفاظت اپل موسوم به اپل کر پلاس (+AppleCare) دارای اشتراک هستند، کاهش داده است. این یعنی اینکه هزینه تعویض نمایشگر آیفون و نصب یک نمایشگر جدید از چیزی حدود 80 دلار به 30 دلار کاهش قیمت می‌یابد. البته، همانطور که گفتیم شرط آن این است که شما از قبل اشتراک +AppleCare را خریداری کرده باشید که با این کار، علاوه بر پرداخت 130 دلار بابت خرید اشتراک، گارانتی گوشی شما به 2 سال افزایش یافته و محدودیت‌های زیادی که گارانتی اصلی داشت نیز برطرف خواهد شد.

لازم به ذکر است که در حال حاضر اگر گوشی آیفون شما تحت گارانتی اصلی و اولیه‌ی اپل باشد، فقط دو بار مجاز به تعویض نمایشگر شکسته شده هستید و سایر آسیب‌هایی که بعد از شکسته شدن نمایشگر به گوشی وارد می‌شود نیز چیزی حدود 100 دلار برایتان هزینه در پی خواهد داشت. ضمن اینکه تنها یک سال مشمول گارانتی خواهید بود.

این یعنی اینکه اگر اشتراک +AppleCare نداشته باشید، هزینه تعویض نمایشگر آیفون شما چیزی حدود 130 تا 150 دلار ( هزینه تعویض نمایشگر آیفون به همراه آسیب‌های جانبی وارد آمده ) برایتان آب می‌خورد که تقریبا یک چهارم قیمت کل گوشی است و مبلغ زیادی محسوب می‌گردد.

لازم به توضیح است که اپل کر (AppleCare) سرویسی است که جهت افزایش زمان گارانتی محصولات اپل به همراه پشتیبانی فنی از آنها برنامه‌ریزی شده است. این محصولات در حالت عادی و بدون استفاده از این سرویس، 1 سال گارانتی سخت افزاری محدود و 90 روز پشتیبانی فنی به صورت تلفنی دارند که با خرید سرویس اپل کر این میزان به دو سال برای آیفون افزایش خواهد یافت و به عنوان مثال می‌تواند هزینه تعویض نمایشگر آیفون را تا حد زیادی کاهش داده و محدودیت‌های گارانتی اصلی را نیز از بین ببرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*