صفحه کليد ويندوز فون 8 طراحي منحي شکل دارد

مایکروسافت با معرفی نسخه جدید سیستم‌عامل ویندوزفون، گام‌های بزرگی را در نزدیک‌تر شدن به رقبای خود یعنی اندروید و iOS برداشت، هسته ویندوزفون را با ویندوز ۸ یکی کرد و تغییرات جذابی را در رابط کاربری و صفحه اصلی سیستم‌عامل اعمال نمود. حال تصویری از طرح جدید کی‌برد ویندوز فون به بیرون درز کرده که دارای طراحی انعطاف‌پذیر و منحنی شکلی است که تایپ با انگشت شست دست را راحت می‌کند.

این کی‌برد به شکلی طراحی شده که کاربر به‌راحتی بتواند با انگشت شست خود تایپ کند. کی‌برد به شکل کمان، تغییر شکل می‌دهد تا کاربر به راحتی‌ بتواند از آن استفاده نماید. این تصویر که توسط WMPowerUser منتشر شده در یک پرزنتیشن داخلی مایکروسافت به نمایش گذاشته شده و ممکن است هنوز طراحی آن نهایی نشده باشد.
براساس تصاویر دیگری که از پرزنتیشن تازه مایکروسافت به بیرون درز کرده مشخص شده که در ویندوز فون Apollo امکان تایپ یک دستی با کی‌برد میسر خواهد شد. یعنی مایکروسافت به دنبال طراحی کی‌بردی است که کاربر به راحتی و با یک دست بتواند از آن استفاده نماید.

مرتبط با موضوع :

معرفی کامل سیستم عامل ویندوز فون 8

مایکروسافت همچنین به‌دنبال ارتقاء سطح کیفی تایپ با صدا و تبدیل دستورات صوتی به نوشتاری است.
به هر‌حال مایکروسافت در کنفرانس معرفی ویندوز فون ۸ نشان داد که بصورت کاملا جدی در حال سرمایه گذاری برروی سیستم‌عامل خود است و امکانات تازه‌ای که معرفی نمود نیز نشان از حرکت رو به جلو و البته سریع این غول نرم‌ افزاری در بازار ابزارهای موبایل بود.

نظر شما در مورد ویندوز فون و میزان شانس موفقیت و غلبه آن بر رقبای قدرتمند خود یعنی اندروید و iOS چیست؟


منبع : techcrunch

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*