5 برنامه تناسب اندام برای اندروید و iOS + لینک دانلود

5 برنامه تناسب اندام برای اندروید و iOS + لینک دانلود

با رژیم غذایی مناسب به همراه ورزش برنامه ریزی شده، سلامت فیزیکی بدن و آرامش ذهن تضمین خواهد شد. در این میان برنامه ها و اپلیکیشن های بسیار زیادی در هر دو پلتفرم محبوب اندروید و iOS وجود دارد که می‌تواند در این زمینه ها به کاربران کمک کند. در حقیقت طی استفاده از این اپلیکیشن ها کاربر به صورت مناسبی برنامه های رژیم غذایی در نظر گرفته شده و همچنین اطلاعات مربوط به میزان کالری سوزانده شده در تمرینات خود را دنبال خواهد کرد و از سویی دیگر آمار غذاهایی که میل می‌کند و آنهایی که از خوردن آنها پرهیز شده است نیز نشان داده خواهد شد. در حقیقت تنها کافی است این برنامه ها را نصب کرده و دیگر نیاز به هیچ چیز دیگری نخواهید داشت. در بخش زیر پنج برنامه تناسب اندام به همراه رژیم غذایی را برای شما تدارک دیده‌ایم که توانسته‌اند در این زمینه بهترین امتیازات را کسب کنند. برنامه های ذکر شده برای هر دو پلتفرم اندروید و iOS قابل دانلود و دریافت خواهد بود.

در بخش زیر پنج برنامه تناسب اندام به همراه رژیم غذایی را برای شما تدارک دیده‌ایم که در این زمینه ها، بهترین امتیازات را توانسته‌اند کسب کنند.

Runtastic Running & Fitness

برنامه Runtastic Running & Fitness، اپلیکیشنی فعال در زمینه تناسب اندام است که با استفاده از آن کاربر می‌تواند به وسیله گوشی هوشمند خود میزان مسافت های طی شده را محاسبه کرده و از طرفی پیشرفت او در این زمینه را نیز به نمایش خواهد گذاشت. در نهایت قابلیت های موجود در این برنامه باعث خواهد شد تا کاربر به هدف های خود در زمینه تناسب اندام دسترسی پیدا کند. این برنامه از فعالیت های ورزشی همچون دویدن سریع، دویدن نرمشی، دوچرخه سواری و پیاده روی پشتیبانی خواهد کرد.

علاوه بر آن امکان دنبال کردن فعالیت های دیگر مثل مدت زمان ورزش و فواصل بین آن، میزان تغییر ارتفاع در هنگام دویدن یا دوچرخه سواری، میزان کالری سوزانده شده و همچنین اطلاعات مربوط به ورزش های سلامتی قلب و قدرت بدنی نیز وجود خواهد داشت. از طرفی با ثبت نام در این برنامه شما نیز در یک جامعه آماری قرار خواهید گرفت و از این رو با ورزشکاران دیگر مقایسه خواهید شد. این مورد خود به تنهایی انگیزه بسیار زیادی را به منظور ادامه فعالیت ورزشی و همچنین عدم صرف نظر کردن از آن برایتان ایجاد خواهد کرد.

دانلود Runtastic Running & Fitness برای اندروید

دانلود Runtastic Running & Fitness برای iOS

Calorie Counter – MyFitnessPal

استفاده از برنامه MyFitnessPal راهی آسان و سریع برای کاهش وزن و سوزاندن کالری های بدنتان به حساب خواهد آمد. این برنامه دارای دیتابیس بسیار عظیمی از اطلاعات مربوط به رژیم غذایی و تناسب اندام بوده و در این میان نزدیک به 5 میلیون آیتم به جهت برنامه ریزی در این حوزه ها یافت می‌شود. با استفاده از این برنامه امکان پیگیری فعالیت های ورزشی و همچنین تغذیه کاربر وجود خواهد داشت و در کنار آن می‌توان اطلاعات مربوط به غذاهای محبوب و همچنین وعده های غذایی صرف شده را ثبت و ضبط کرد. این برنامه از ارزش غذایی مواد به طور کامل آگاه است و می‌تواند میزان کالری، چربی، پروتئین، کربوهیدرات، قند، فیبر،‌ کلسترول و دیگر موارد این چنینی را در غذاهای کاربر محاسبه و پردازش نماید.

علاوه بر آن بخشی به جهت وارد کردن دستور پخت های گوناگون غذاهای مختلف نیز وجود دارد که می‌توانید با وارد شدن به سایت برنامه، آنها را دانلود کرده و از آنها به نحو مفیدی استفاده کنید. در کنار آن این برنامه از سیستم بارکد خوان نیز برخوردار است که با استفاده از آن به صورت کاملا خودکار، امکان پی گیری تغذیه و رژیم غذایی کاربر وجود خواهد داشت. MyFitnessPal دارای یک گام شمار داخلی نیز هست که می‌تواند از این نظر نیز سلامتی کاربر خود را پیگیری نماید.

دانلود Calorie Counter – MyFitnessPal برای اندروید

دانلود Calorie Counter – MyFitnessPal برای iOS

7 Minute Workout

برنامه 7 Minute Workout به کمک ویدئوها موجود به شما آموزش خواهد داد که چگونه در مدت زمانی بسیار کوتاه به تناسب اندام مورد نظر خود دست پیدا کنید. در حقیقت تنها در هفت دقیقه می‌توانید به فیزیک بدنی بسیار خوبی رسیده و از این رو وزنی ایده آل داشته باشید. البته بهتر است بدانید که این برنامه بر اساس نرمش و ورزش دوره‌ای شدید تنظیم شده است و در واقع طی این هفت دقیقه، کالری بسیار زیادی را مصرف خواهید کرد. این شیوه از تمرین باعث خواهد شد تناسب اندام و سلامتی در زمینه های بدن سازی و رشد ماهیچه ها و همچنین ورزشی های ایروبیک به صورت یکپارچه گرد هم آماده و شما در نهایت از تمامی آنها استفاده کنید. تمرین های ورزشی این برنامه شامل 12 نوع حرکت ورزشی است که هر کدام در مدت زمان 30 ثانیه انجام خواهد شد و بین هر کدام از آنها نیز 10 ثانیه زمان استراحت در نظر گرفته شده است. در این میان تنها چیزی که به آن نیاز خواهید داشت، یک صندلی مقاوم و دیوار خواهد بود.

دانلود 7 Minute Workout برای اندروید

دانلود 7 Minute Workout برای iOS

8fit – Workout & Meal Plans

هدف از ایجاد برنامه 8fit، آموزش زندگی سالم و تندرست به کاربر بوده است. البته این مورد نیز خود با روش های خاصی به اجرا گذاشته خواهد شد. در واقع 8fit برنامه غذایی بسیار آسانی را ارائه خواهد داد که پیروی از آنها برای کاربر آنقدر هم مشکل نخواهد بود. از طرفی برنامه های ورزشی آن نیز توسط بهترین مربیان ورزشی فعال در این زمینه تهیه و تنظیم شده است. 8fit به شما یاد خواهد داد که چگونه با برنامه غذایی سالم و همچنین انجام تمرینات ساده و روتین، از وزن خود بکاهید. این برنامه شما را تشویق خواهد کار تا با استفاده از وزن بدن خود، ماهیچه ها و عضله های بدنتان را قوی ساخته و در کنار آن تندرستی قلبی و عروقی نیز تضمین خواهد شد.

البته لازم به ذکر است که شیوه تمرینات ورزشی و تناسب اندام این نوع برنامه با دیگر اپلیکیشن ها کمی متفاوت است. در حقیقت به جای انجام تمرینات به شیوه cardio workouts (انجام چندین حرکت سریع و سنگین بعد از گرم کردن و بدون استراحت)، فعالیت های شدید اما دوره ای (دارای مدت زمان استراحت کافی بین هر بخش) به اجرا در می‌آید. از طرفی برنامه تغذیه ای سالم کاربر نیز بستگی به اهداف، نوع ساختار فیزیکی بدن، میزان فعالیت های روزانه و همچنین دسترسی های تغذیه ای او خواهد داشت.

دانلود 8fit – Workout & Meal Plans برای اندروید

دانلود 8fit – Workout & Meal Plans برای iOS

Freeletics Bodyweight

اپلیکیشن Freeletics Bodyweight یکی دیگر از برنامه های فعال در زمینه تناسب اندام است که بر مبنای تمرینات 5 تا 30 دقیقه و افزایش قدرت بدنی با استفاده از تحمل وزن بدن، کار خود را انجام می‌دهد. برنامه های مربوط به تمرینات این اپلیکیشن نیاز به هیچ گونه تجهیزات خاصی نداشته و این موضوع به آن معنا خواهد بود که می‌توانید اپلیکیشن Freeletics Bodyweight را در هر مکان یا زمانی استفاده نمایید. این برنامه برای تمامی سطح های مبتدی تا پیشرفته طراحی شده است و با استفاده از تمرینات در نظر گرفته شده در بخش های گوناگون پنل های برنامه که بیشتر از 900 آیتم ورزشی است، قابلیت پشتیبانی از تمرین دهی و افزایش توان تمامی گروه های ماهیچه ای بدنتان را خواهد داشت. علاوه بر آن این برنامه دارای ویدئوهای آموزشی خاصی نیز هست که در آنها چگونگی انجام درست و صحیح تمرینات به کاربر آموخته خواهد شد.

دانلود Freeletics Bodyweight برای اندروید

دانلود Freeletics Bodyweight برای iOS

اگر به فکر تناسب اندام یا کاهش وزن هستید، حتما یکی از برنامه های ورزشی و تندرستی فوق را انتخاب کرده و از همین حالا فعالیت خود را شروع کنید. البته به یاد داشته باشد که اگر سن‌تان بالا است یا دارای مشکلات قلبی عروقی هستید، قبل از انجام فعالیت های شدید حتما موارد برنامه های روتین ارائه شده از سوی اپلیکیشن ها را با پزشک خود در میان بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*