آپدیت اندروید مارشمالو برای اکسپریا C4 و C4 Dual منتشر شد

در حال حاضر گوشی‌های هوشمند بسیاری با سیستم عامل اندروید در بازار جهانی وجود دارد که شامل نسخه‌های مختلف این سیستم عامل می‌شود. هم اکنون مارشمالو آخرین نسخه رسمی اندروید بوده که دیوایس‌های بسیاری آپدیت آن را دریافت کرده‌اند. باتوجه به گزارشات و خبرهای جدید منتشر شده شرکت سونی انتشار آپدیت اندروید مارشمالو برای اکسپریا C4 و اکسپریا C4 Dual آغاز کرده است.

آنطور که پیدا است آپدیت اندروید مارشمالو برای اکسپریا C4 و اکسپریا C4 Dual با شماره 27.3.A.0.122 و 27.3.B.0.122 در حال انتشار است، این آپدیت شامل تمامی ویژگی‌های جدید اندروید مارشمالو است که در دیگر دیوایس‌ها هم وجود دارد.

در حال حاضر تنها مدل‌های E5303 و E5306 اکسپریا C4 و مدل‌های E5333 و E5343 نسخه Dual اکسپریا C4 این آپدیت را دریافت کرده‌اند، با این حال انتظار می‌رود که مدل‌های باقی مانده این دو گوشی il به زودی آپدیت فوق را دریافت کنند؛ هرچند که هنوز به طور واضح مشخص نیست که این آپدیت در چه تاریخی برای کلیه دیوایس‌های سراسر جهان منتشر می‌شود.

همانطور که می‌دانید قرار بر این است که در پاییز سال جاری نسخه جدید اندروید یعنی اندروید 7.0 نوقا منتشر شود که در ابتدا دیوایس‌های محدودی آن را دریافت خواهند کرد و به همین دلیل سرعت انتشار آپدیت اندروید مارشمالو برای دیوایس‌هایی که تاکنون این آپدیت را دریافت نکرده‌اند افزایش یافته است. نسخه بتا اندروید 7.0 نوقا هم اکنون منتشر شده که تغییرات کلی بسیاری در آن صورت گرفته است، متاسفانه هنوز کسی از ویژگی‌های جدید این سیستم عامل خبری ندارد، اما قطعا گوگل نسخه جدید سیستم عامل خود را با ویژگی‌های کاربردی جدید و بدون عیب و نقص منتشر خواهد کرد. انتظار می‌رود که در طول هفته‌های آینده جزئیات بیشتری از آخرین نسخه اندروید منتشر شود، اکنون باید منتظر انتشار خبرهای جدید و رسمی در این باره باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*