آي پد کوچک و ارزان اپل امسال روانه بازار مي شود

بلوم‌برگ گزارش کرده که اپل امسال قصد دارد آیپد را در سایز کوچک‌تر و با قیمت ارزان‌تر وارد بازار کند. سایز آیپد جدید بین ۷ تا ۸ اینچ اعلام شده و به نظر می‌رسد بازار هدف آن نیز تبلت‌های ارزان قیمت مانند Kindle Fire و Nexus 7 باشد.

براساس گزارش بلومبرگ، اپل در همین سال ۲۰۱۲، آیپد را در سایز کوچک‌تر تولید و روانه بازار خواهد کرد. این تبلت حدود ۲ اینچ کوچکتر از آیپد فعلی خواهد بود. این گزارش همچنین اعلام کرده که اپل برای کاهش قیمت این تبلت از صفحه نمایش رتینا استفاده نکرده است.
پیش از این نیز شایعات بسیاری مبنی بر تلاش اپل برای تولید آیپد کوچک‌تر با قیمت ارزان‌تر منتشر شده بود، اما حالا با ورود Nexus 7 و فروش قابل توجه Kindle Fire به نظر می‌رسد که اپل تا ماه اکتبر (حدود ۳ ماه دیگر) از آپید ۷ یا ۸ اینچی پرده‌برداری کند.

در حال حاضر آیپد ۹.۷ اینچی بیشترین سهم بازار تبلت‌ها را در دست دارد اما قیمت ۵۰۰ دلاری آن باعث شده تا برخی به سمت تبلت‌های ارزان‌تر ۲۰۰ دلاری که فعلا در دست Kindle Fire آمازون است روی آورند. پس این تصمیم اپل دور از انتظار نیست و ممکن است اپل بخواهد بازار تبلت‌های ارزان قیمت را نیز تصاحب کند.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا اپل می‌تواند محصولی به ارزانی و توانمندی Nexus 7 گوگل تولید کند؟


منبع : bloomberg

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*