گوشی Mi Note 2

انتشار مجدد مشخصات گوشی Mi Note 2 شیائومی، پیش از رونمایی رسمی

Mi Note 2 نام فبلت بعدی شرکت چینی شیائومی ‌خواهد بود که ظرف چند وقت اخیر شایعات مختلفی در مورد آن به گوش رسید. این گوشی به تازگی جهت اخذ مجوز‌های مختلف در سازمان نظارت بر لوازم الکترونیکی چینی‌ها یعنی TENAA حضور یافته و به واسطه آن برخی مشخصاتش فاش شده است.

گوشی Mi Note 2 شیائومی که چندین بار موعد معرفی آن به تعویق افتاده است، به تازگی توانسته تاییدیه سازمان TENAA را کسب کند و این یعنی اینکه فاصله زمانی چندانی تا عرضه رسمی این محصول لااقل در کشور چین نداریم.

در هر حال بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده توسط منابع وابسته به شیائومی، می نوت 2 اولین گوشی هوشمند این شرکت چینی خواهد بود که همچون پرچم‌داران سامسونگ، از نمایشگری با دو لبه خمیده بهره می‌برد.

بر این اساس گوشی Mi Note 2 از نمایشگری 5.5 یا 5.7 اینچی خمیده مشابه نمونه به کار گرفته شده در گلکسی نوت 7 استفاده می‌کند و این در حالی است که قلب آن را قرار است تراشه ارتقا یافته اسنپدراگون 821 به تپش درآورد. البته ناگفته نماند که برخی منابع تائید کرده‌اند، پنل QHD می نوت 2، به فناوری تاچ سه بعدی یا همان فورس تاچ که بسته به میزان فشار اعلام شده، واکنش مختلفی را بروز می‌دهد تجهیز شده است.

در سوی دیگر این محصول بالا رده به 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی مجهز شده است. در قسمت پشتی گوشی Mi Note 2 دوربین 16 مگاپیکسلی قرار دارد و به منظور گرفتن عکس‌های سلفی و ویدیو چت نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی در قسمت جلوی گوشی تعبیه شده است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به باتری 3600 میلی‌آمپری، حسگر اثر انگشت و بهره‌مندی پیش‌فرض از اندروید 7 نوقا اشاره کرد.انتظار میرود نسخه 64 و 128 گیگابایتی این محصول به ترتیب با قیمت 420 و 450 دلار به بازار عرضه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*