10 درصد کابران اندرويد از نسخه 4 آن استفاده مي کنند

کی از انتقادهایی که به سیستم عامل اندروید وارد می شود این است که جدید ترین نسخه این سیستم عامل روی تلفن های محدودی نصب میشود و به همین خاطر، تلفن های مختلف اندرویدی از نسخه های متفاوت این سیستم عامل استفاده می کنند. حالا نتایج یک بررسی نشان میدهد که اندروید 4.0 هم اکنون روی ۱۰.۹ درصد تلفن های اندرویدی نصب شده و یک رشد ناگهانی را نشان می دهد.

این بررسی نشان می دهد که نصب اندروید 4.0 بعد از معرفی نسخه جیلی بیلی رشدی ناگهانی داشته و تنها طی یک هفته از ۷ درصد به ۱۰ درصد رسیده است. البته گفته می شود که این رشد به خاطر فروش بالای تلفن های اندرویدی جدید بوده. اما به نظر می رسد که معرفی نسخه 4.1 هم در ترغیب کاربران به ارتقا به اندروید 4.0 بدون تاثیر نبوده است.

البته برای رسیدن به این آمار بیش از ۸ ماه زمان صرف شده است. هم اکنون پر استفاده ترین نسخه اندروید Gingerbread است که ۶۴ درصد کاربران اندرویدی از آن استفاده می کنند. در حالی که این نسخه در پایان سال ۲۰۱۰ معرفی شد. حدود ۱۷ درصد کاربران هم از نسخه فرویو (۲.۲) استفاده می کنند. باید ببینیم تا سال دیگر چقدر از کاربران مشغول استفاده از نسخه 4.1 هستند.


منبع : Cnet

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*