مقایسه سامسونگ Galaxy Note به همراه Dell Streak5

دل استریک پنج اینچی شاید یک موفقیت نبود ( درواقع تقریبا یک شکست)، اما مطمئنا چیزی در این صنعت عوض شده ،بسیاری از تولید کنندگان دیگر در حال حاضر به دنبال برنامه ریزی برای داشتن یک صفحه نمایش بزرگ در دستگاهی در حال ساخت خود هستند.
در حالی که گوشی های هوشمند از چند سال گذشته دارای صفحه نمایش های بزرگ بودند ، یک چیزی در حدود 4.5 اینچ که تقریبا برای بسیاری از جیبها بزرگ است.
با این وجود به نظر می رسد که بسیاری از تولید کنندگان به عنوان یک ایده خوب برای ساخت گوشی های خود به آن نگاه می کنند، و سامسونگ با گالاکسی نت خود تنها یکی ازتمام این شرکتها است .
به هر حال گالاکسی نت در حال حاضر در بازار به عنوان مخالف سایر دستگاه ها است .
حال باید ببینیم که آیا سامسونگ می تواند از اشتباهات دل پند بگیرد و در واقع آیا گالاکسی نت می تواند موفق باشد.
طراحی نمای بیرونی و صفحه نمایش
در نمای خارجی گالاکسی نت جدید بسیار از دل استریک بهتر به نظر می رسد ، عمدتا به دلیل اینکه یک گوشی جدید است و سامسونگ به خوبی می داند چه فرمی طراحی کند .
گالاکسی نت از گالاکسی اس 2 بزرگتر به نظر می رسد و با داشتن ضخامت کم به خوبی داخل دست شما جا می گیرد ، زمانی که شما گوشی را به دست می گیرید متوجه می شوید که کیفیت ساخت آن بسیار خوب است ، با توجه به این واقعیت و این که عمدتا از پلاستیک اسخته شده (یا اینطور به نظر می رسد).
که واقعا مطمئن تر از دل استریک است.
صفحه نمایش دل استریک بزرگتر از 5 اینچ با وضوح 480*800 پیکسل است که شما باید این را خوب به خاطر داشته باشید .گالاکسی نت از یک صفحه نمایش سوپرآمو ال ای دی 5.3 اینچ که 800*1280 پیکسل بهره می برد ، بله این همان اندازه ای است که در 50 درصد لپ تاپ های 16:10 استفاده شده !
لازم به گفتن نیست که سامسونگ با این گوشی یک حرکت بزرگ به جلو انجام داد . این صفحه نمایش بزرگ باعث می شود شما هم یکی از آن را بخواهید.
سخت افزار و عملکرد داخلی
دل استریک از یک سخت افزار قدیمی بهره می برد ، از وای فای و بلوتوث تا جی پی اس ، مغناطیس سنج و دو دوربین تمام نیازهای یک کاربر معمولی را دارد .
اما در مقایسه با گالاکسی نت بسیار محدودتر است جدا از تمام استانداردها گالاکسی نت به شما یک دوربین 1080p در پشت فرستنده و گیرنده NFC پشتیبانی از دانلود 21 مگابایت در شبکه های 4G خروجی اچ دی ام آی و باطری بزرگ 2500 میلی آمپر را با امکان استفاده یک روز کامل بدون نیاز به شارژ مجدد را به شما می دهد ، فضای ذخیره سازی 32 گیگابایتی داخلی و یک درگاه ورودی کارت حافظه میکرو که یک سورپرایز برای تمامی کابران این گوشی پر طرفدار است
و نیز دارای پردازنده دوهسته ای 1.4 گیاگا هرتزی تولید خود سامسونگ با ضخامت 9.65 و وزن 178 گرمی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی در جلو است ، سیستم عامل دل استریک اندروید 1.6 بود که بسیار قدیمی و در واقع منسوخ است در حالی که گالاکسی نت از آخرین ورژن سیستم عامل اندروید بهره می برد

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*