هدست هوشمند سوني گجتي فراتر از يک هدست معمولي

اجازه ندهيد نام اين هدست شما را فريب داده و کارايي يک مدل معمولي را به ياد شما آورد. اين هدست فقط براي گوش دادن به موسيقي نيست. کارايي و عملکرد آن حتي از يک ام پي تري پلير معمولي نيز بيشتر است. در ادامه با توضيحات تکميلي و گالري تصاوير اين گجت با ما همراه باشيد.

يکي از ويژگي هاي اين گجت دارا بودن بلوتوث 2.0 براي برقراري ارتباط با دستگاه هاي سازگار با اندرويد است. دو نوع صداي وابسته به محيط، چهار ست earbud و کابل يو اس بي نيز از ديگر ابزارهاي جانبي آن است و هم چنين دارا بودن ميکرو اس دي 2 گيگابايت (قابل ارتقا تا 32 گيگابايت) که به شما اين امکان را ميدهد موزيک هاي خود را در آن ذخيره نمائيد.

 

 

قابليت تبديل متن به گفتار، نگه داري و مرتب کردن ايميل هاي وارده و به روز رساني شبکه هاي اجتماعي از ديگر مزاياي اين هدست نسبت به يک نوع معمولي آن است. با داشتن اين هدست شما ميتوانيد تماس هاي وارده تان را نيز دريافت کرده و براساس آخرين ليست تماس هاي دريافتي حتي شماره گيري نيز بکنيد.

   

اين هدست همه کاره با قيمت 150 دلار در فروشگاه هاي سوني در حال فروش است، اگر واقعا اين گجت به کار شما مي آيد و پس انداز کافي براي خريد آن را داريد بهتر است کمي عجله کنيد.


منبع : engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*