گلکسی نوت 7 سالم

گلکسی نوت 7 سالم با علامت مربع مشکی روی جعبه شناسایی خواهد شد

تشخیص گلکسی نوت 7 سالم از نسخه اولیه که مشکل باتری داشت؛ این جمله مادام از ذهن طرفداران سامسونگ و کسانی که می خواهند گلسی نوت 7 (Galaxy Note 7) را خریداری کنند، می گذرد.حالا به نظر میرسد که تدبیر سامسونگ برای شناسایی گلکسی نوت 7 سالم و بدون نقص باتری، یک علامت مربع مشکی روی جعبه آن است.

با اینکه سامسونگ از روند بازخوانی گلکسی نوت 7 ابراز رضایت نموده، اما در عمل ما شاهد داستان دیگری هستیم. اخباری که پیشتر منتشر شده نشان می‌دهند که برخی از اپراتورهای تلفن همراه در همکاری با سامسونگ، از شارژ شدن بیشتر از 60 درصد این گوشی هوشمند جلوگیری نموده‌اند، اما هنوز هم برخی از اپراتورها هستند که این موضوع را قبول نکرده و تنها زمانی با این شرکت همکاری خواهند داشت که شرایط آنها مورد قبول سامسونگ باشد. اما به نظر می‌رسد که برنامه‌های سامسونگ برای کاربران آمریکا با دیگر کشورها و همزمان با عرضه دوباره این دستگاه، امکان تشخیص گلکسی نوت 7 سالم از معیوب فراهم شده است.

دیگر برای تشخیص گلکسی نوت 7 سالم به دنبال حرف “S” بر روی جعبه آن نباشید!

همانطور که پیشتر نیز اعلام شده، کاربران می‌توانند با پس دادن گلکسی نوت 7 خود، به صورت کاملا رایگان، یک گلکسی نوت 7 سالم را دریافت کنند. شاید همراه با این موضوع برای برخی از کاربران این سوال مطرح گردد که چگونه می‌توانند گلکسی نوت 7 سالم از معیوب را تشخیص دهند. پیش از این سامسونگ اعلام کرده بود که نسخه سالم از این گوشی هوشمند قرار است همراه با یک حرف “S” آبی رنگ بر روی جعبه دستگاه عرضه شوند، اما به نظر می‌رسد که این موضوع حالا تغییر کرده و شهروندان آمریکایی که نوت 7 سالم را دریافت کرده‌اند، از وجود یک مربع مشکی رنگ در گوشه این جعبه خبر داده‌اند، علامتی که می‌تواند نشان از سالم بودن این دستگاه داشته باشد.

علاوه بر این، دستگاه های جدیدی که سامسونگ در اختیار کاربران قرار داده، دیگر علامت مربوط به مصرف انرژی سبز را ندارند تا کاربران در تشخیص دستگاه سالم از معیوب، دچار مشکل نشوند. به همین جهت، علامت مربوط به مصرف باتری این دستگاه، همانند بسیاری از محصولات اندرویدی بازار، سفید رنگ خواهد بود.

هر چند شاید این علامت بتواند نشانگر سالم یا معیوب بودن دستگاه باشد، اما سامسونگ یک راه حل اضافی را معرفی کرده که کاربران در صورت استفاده از آن، می‌توانند به صورت قطعی از سالم بودن گوشی هوشمند خود مطلع گردند. کافی‌ست پس از روشن کردن دستگاه، کد IMEI محصول خود را در وب‌سایت سامسونگ وارد نموده تا از سلامت نوت 7 خود مطمئن شوید و در صورت وجود هرگونه مشکل، با پشتیبانی این شرکت تماس بگیرید.

در ادامه می‌توانید تصویر مربوط به جعبه گلکسی نوت 7 سالم را مشاهده کنید:

گلکسی نوت 7 سالم

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*