گوپرو دوربین‌های Hero5 Black و Hero5 Session را معرفی کرد

در کنار ربات پرنده Karma، شرکت گوپرو امروز از دوربین یا همان اکشن کم های جدید خود با نام Hero5 Black و Hero5 Session نیز رونمایی کرد. Hero5 Black ، دوربین ورزشی بسیار قدرتمندی بوده و در این زمینه ویژگی های بسیار زیادی را ارائه خواهد داد. از طرفی استفاده از آن نیز بسیار آسانتر از گذشته شده است. برخلاف نسخه های گذشته این دو دوربین می‌توانند بدون قاب محافظ تا عمق ده متری آب بدون هیچ گونه مشکلی به فیلم برداری بپردازند. هنوز هیچ صحبتی در مورد لوازم جانبی جدید این دوربین ها به جهت شنا در عمق زیر ده متر ارائه نشده است.

گوپرو دوربین‌های Hero5 Black و Hero5 Session را رسما معرفی کرد

هر دو دوربین در بهترین حالت قادرند با دقت 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه به فیلم برداری بپردازند. علاوه بر آن به جهت راحتی کار، تنها یک کلید ضبط فیلم بر روی دستگاه قرار گرفته است که البته با جسجرها خاصی عملیات گوناگون اعمال خواهد شد. در کنار آن کاربر می‌تواند از فرمان صوتی نیز به جهت ضبط فیلم استفاده نماید. این دوربین ها در این زمینه از هفت زبان زنده دنیا پشتیبانی خواهند کرد.

دوربین‌های Hero5 Black و Hero5 Session در بخش فیلم برداری دارای سیستم لرزشگیر دیجیتالی بوده و در کنار آن این قابلیت را دارند که در هنگام شارژ شدن به طور خودکار تصاویر و فیلم های را به فضای ابری انتقال داده و آپلود کنند. البته قبل از آن کاربر می‌بایست حساب کاربری سرویس GoPro Plus خود را فعال کند.

گوپرو دوربین‌های Hero5 Black و Hero5 Session را معرفی کرد (4)

نسخه حرفه ای تر Hero5 Black نام دارد که دارای سیستم کاهش نویز صدا (صدای باد) بوده و در حین فیلم برداری اصوات را به شکل استریو ضبط می‌کند. عکاسی با دقت 12 مگاپیکسل انجام خواهد شد و البته دوربین مزبور این قابلیت را دارد که با فرمت RAW یا WDR نیز تصاویر را ذخیره کند. برخلاف دیگر مدل ها، این دوربین دارای نمایشگری لمسی 2 اینچی در بخش خلفی خود است که با استفاده از آن کاربر می‌تواند به سادگی موارد ضبط شده را مرور کرده و همچنین تنظیمات دستگاه را دستکاری یا ویدئوهای ضبط شده را ویرایش کند.

دیگر قابلیت ها و ویژگی های Hero5 Black شامل برخوردار از سیستم دستی کنترل نوردهی و GPS به جهت ثبت اطلاعات مکانی فیلم ها و تصاویر است. این دوربین از تاریخ دوم ماه اکتبر با قیمت 400 دلار قابل خریداری خواهد بود. در بخش زیر شاهد ویدئو معرفی دوربین Hero5 Black هستید:

دوربین Hero5 Session از نظر مشخصات فنی، موارد کمتری را ارائه کرده و یک دوربین ورزشی میان رده و کوچک به حساب می‌آید. این دوربین در کنار موارد یاد شده قادر است با دقت 10 مگاپیکسلی عکاسی کند. این دوربین جمع و جور ورزشی نیز با قیمت 300 دلار قابل خریداری خواهد بود. تفاوت های این دوربین با نسخه حرفه ای شامل عدم وجود صفحه نمایش، جی پی اس و همچنین عدم وجود پشتیبانی از حالت RAW است.  در بخش زیر شاهد ویدئو معرفی دوربین Hero5 Session هستید:

در بخش زیر نیز شاهد نمایش تعدادی از تصاویر رسمی مربوط به این دو دوربین ورزشی هستید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*