زمان عرضه ال جی وی 20

زمان عرضه ال جی وی 20 مشخص شد

بالاخره زمان عرضه ال جی وی 20 (LG V20) پس از انتشار اخبار ضد و نقیضی در این زمینه، مشخص شد. پرچم دار جدید ال جی که می‌توان آن را اولین گوشی هوشمند مجهز به اندروید 7.0 نوقا نیز در نظر گرفت، قرار است از 29 سپتامبر (8 مهر ماه) وارد بازار موبایل کشور کره جنوبی شود. تصور می‌کنید که این گوشی قدرتمند تا چه اندازه می‌تواند در آینده ال جی تأثیر بگذارد؟

ماه گذشته و در نمایشگاه IFA 2016 برلین، کمپانی کره ای ال جی، از دومین عضو محصولات سری V خود با نام وی 20 رونمایی نمود و اعلام کرد که این محصول، اولین دستگاه مجهز به اندروید 7.0 خواهد بود. همزمان با این موضوع، بسیاری از تحلیلگران از ممکن نبودن این موضوع صحبت کرده و مدعی شدند که وی 20 نمی‌تواند پیش از نکسوس های جدید، به اندروید 7.0 مجهز شود، اما به نظر می‌رسد که حالا ادعای ال جی قرار است به حقیقت تبدیل شود.

زمان عرضه ال جی وی 20 در آمریکا و کره جنوبی مشخص شد

اما قیمتی که قرار است پرچم دار جدید ال جی داشته باشد، 810 دلار خواهد بود. هر چند، برای گرامی‌د‌اشت عرضه این گوشی، تخفیف های ویژه‌ای از سوی کمپانی ال جی برای کاربران در نظر گرفته شده که از جمله آنها می‌توانیم به عرضه پک وسایل جانبی 185 دلاری این شرکت به قیمت تنها 15 دلار اشاره کرد. این پک شامل هدفون های LG Tone Plus، اسپیکرهای بلوتوثی ال جی با نام PH1 و یک باتری اضافی می‌شود.

البته برخی از تخفیفات خاص و پیشنهادهای ویژه نیز برای خریداران این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده که طبق گفته مدیران، تنها مختص کاربران کشور کره جنوبی است.

تا یادمان نرفته بگوییم که زمان عرضه این گوشی هوشمند در آمریکای شمالی نیز 21 اکتبر (30 مهر ماه) اعلام شده که احتمالا در این تاریخ، شاهد عرضه جهانی آن نیز باشیم، موضوعی که البته هنوز توسط ال جی تأیید نشده است. شاید بهتر باشد به رنگ بندی این گوشی که شامل تیتانیومی، نقره‌ای و صورتی می‌شود نیز اشاره‌ای داشته باشیم.

حالا که زمان عرضه ال جی وی 20 در آمریکا و کره جنوبی مشخص شده، ال جی اعلام کرده که کاربران کشورهای اروپایی نباید به این زودی‌ها منتظر عرضه این گوشی هوشمند به همراه اندروید 7.0 نوقا باشند. کسی چه می‌داند، شاید ال جی می‌خواهد V20 را بدون اندروید 7.0 در کشورهای اروپایی عرضه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. نمیخاید بگید کِی میاد تو ایرن؟