گوشی بعدی شیائومی

گوشی بعدی شیائومی همراه با دوربین دوگانه عرضه می‌شود

به تازگی تیزر جدیدی از گوشی بعدی شیائومی منتشر شده که از سیستم دوربین دوگانه برای این گوشی هوشمند خبر می دهد. البته هیچ نامی از این گوشی به میان آورده نشده، اما اطلاعاتی که پیش از این منتشر شده بود، نشان می‌داد که شیائومی در تاریخ 27 سپتامبر (6 مهر ماه)، قصد معرفی محصولی جدید را دارد.

هفته آینده منتظر معرفی گوشی بعدی شیائومی با دوربین دوگانه باشید

اگر به یاد داشته باشید، در ماه ژولای اخباری در مورد عرضه گوشی شیائومی می 5 اس (Xiaomi Mi 5S) منتشر شده بود که از احتمال به کارگیری دوربین دوگانه در این گوشی هوشمند خبر میداد. حالا نیز اخبار جدیدی در این رابطه منتشر شده که می‌توانیم منتظر گوشی بعدی شیائومی با دوربینی 16 مگاپیگسلی تا هفته آینده باشیم. البته منابع مختلف در مورد نام این گوشی اطلاعات متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند که از جمله آنها می‌توانیم به نام احتمالی “Mi Note S” اشاره کنیم.

اما سؤالی که می‌تواند برای هر کسی به وجود بیاید، به عملکرد سیستم دوربین این گوشی هوشمند بر می‌گردد. تصور می‌کنید سازندگان چینی این دستگاه تنها به فکر کپی کردن و قرار دادن این سیستم در محصول جدید خود هستند یا واقعا می‌خواهند با دیگر شرکت‌ها رقابت کنند؟ پیش از این اپل با استفاده از دوربین دوگانه در پرچم دار خود، کیفیت تصویربرداری آیفون 7 پلاس را به شکل قابل توجهی بهبود بخشید. اما سازندگان دیگری نیز بوده‌اند که با به کارگیری این سیستم، کار به جایی نبرده‌اند.

گوشی بعدی شیائومی

شاید سؤال‌های بیشتری نیز در ذهن کاربران باشد، اما برای آشنایی با گوشی بعدی شیائومی چاره‌ای نداریم جز انتظار تا هفته آینده.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*