خداحافظی غم انگيز سیستم عامل MeeGo از نوکیا

درپی شکست سیستم عامل MeeGo و عدم استقبال خریداران از این سیستم عامل روز گذشته نوکیا اعلام کرد که به پایان کار همکاری با تیم میگو رسیده و دیگر از این سیستم عامل در هیچکدام از محصولات خود استفاده نخواهد کرد.در ادامه با متن کامل خبر با ما همراه باشید.

پس از رواج تلفن هاي همراه و همه گير شدن اين گجت ها در سرار جهان ، نوکيا همواره به عنوان يکي از بزرگترين توليد کنندگان تلفن ها همراه شناخته مي شد و با عرضه سيستم عامل سيمبيان خود ، درصد عظيمي از بازار موبايل را به خود اختصاص داد،اما رفته رفته با روي کار آمدن آيفون اپل و همچنين سيستم عامل اندرويد و تولد تلفن هاي هوشمند و البته زیرکی شرکت سامسونگ در استفاده از اندروید و تولید تلفن های هوشمند ، عرصه همواره براي نوکيا تنگ و تنگ تر مي شد و گرايش مردم به تلفن هاي اندروييدي و يا آيفون باعث شد که نوکيا در ساليان گذشته رفته رفته محبوبيت خود را از دست داده و ديگر غول بزرگ توليد کننده تلفن همراه جهان نباشد.
از این رو نوکیا در جهت بازگشت به دوران اوج خود شروع به گسترش سیستم عامل سیمبیان خود و یا روی آوردن به سیستم عامل های دیگر شد که MeeGo  آخرین آن بود و هیچ کدام از این کار ها تا به حال نتوانسته نوکیا را از رکود نجات دهد چنان که روز گذشته نوکیا مجبور به خدا حافظی با سیستم عامل MeeGo  شد.

سیستم عاملی که نوکیا روی آن حساب های زیادی باز کرده بود هم اکنون با شکست مواجه شده و شرکت نوکیا اعلام کرده که از این پس دیگر با MeeGo کار نخواهد کرد . این سخن نوکیا برای تیم میگو نیز خوشایند نبود و آن ها نیز در جواب گفته اند  هر چند ما از میان شما برویم ولی دوباره باز می گردیم  , برگشت ما به گونه ای خواهد بود که پشتیبانی و پشتکار زیادی خواهیم داشت و به هیچ وجه نمی گذاریم سیستم عامل میگو از بین برود !

این پایانی غم انگیز بود برای MeeGo و نوکیا  والبته ضربه محکمی به هر دوی آنها.


منبع : GsmArena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. واقعا ناراحت شدم