گوشی های شیائومی می 5 اس و می 5 اس پلاس

اطلاعاتی جدید از شیائومی می 5 اس و می 5 اس پلاس فاش شد؛ دوربین دوگانه، بسته بندی و پوسترها

اگر به خاطر آورید، دیروز گفتیم که به احتمال بسیار زیاد تا زمان معرفی رسمی گوشی‌های جدید شیائومی می 5 اس و می 5 اس پلاس اطلاعات جدیدی از آنها به بیرون درز خواهد کرد. حالا شاهد هستیم که این اتفاق رخ داده و قبل از رونمایی رسمی از این دو گوشی در تاریخ 27ام ماه سپتامبر (ششم مهر) اطلاعات گوناگونی از آنها فاش شده است. در حقیقت این بار تصاویر بسیار زیادی از جعبه بسته‌بندی گوشی و همچنین پوستر تبلیغاتی آن منتشر شده است.

اطلاعاتی جدید از گوشی های شیائومی می 5 اس و می 5 اس پلاس فاش شد

با کمی توجه بر روی نوشته‌های پوستر متوجه خواهید شد که این گوشی احتمالا در تاریخ 29ام سپتامبر (هشتم مهر) به طور رسمی توسط فروشگاه خرده فروشی آنلاین چینی JD.com عرضه خواهد شد. در یکی دیگر از تصویرها شاهد نمایش سطح بدنه گوشی می 5 اس پلاس هستیم. اما در این میان مسلما جالب و هیجان‌انگیزترین تصویر لو رفته مربوط به بخش پشتی گوشی می 5 اس است. در این تصویر شاهد نمایش نسخه مشکی شیائومی می 5 اس هستیم. این تصویر همان دوربین دوگانه ای را نشان می‌دهد که دیروز در مورد آن صحبت کردیم. علاوه بر آن طراحی منحنی گوشی نیز شباهت بسیار زیادی به نسل پیشین و پرچمدار کنونی شیائومی دارد.

به احتمال بسیار زیاد گوشی‌های شیائومی می 5 اس و می 5 اس پلاس به ترتیب با قیمت‌های 300 و 450 دلار به فروش خواهند رسید. در کنار وجود دوربین‌های دوگانه در هر دو نسخه، احتمالا فناوری حسگر اثر انگشت التراسونیک کوالکام نیز در زیر نمایشگر هر دو گوشی قابل استفاده خواهد بود. همان‌طور که در تصاویر زیر شاهد هستید، یکی از عکس‌ها مربوط به اسکرین شات بخشی از نمایشگر گوشی است که در آن قابلیت فورس تاچ دستگاه به وضوح دیده می‌شود.

در بخش زیر می‌توانید تمامی تصاویر و اسناد لو رفته در مورد گوشی‌های شیائومی می 5 اس و می 5 اس پلاس را مشاهده نمایید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*