تصویر جدید گوشی گوگل پیکسل ایکس ال

تصویر جدیدی از گوشی گوگل پیکسل ایکس ال به بیرون درز کرد

در حالی که کمپانی گوگل هفته آینده میزبان یک رویداد خبری است، اوان بلاس تصویر جدیدی از دیگر گوشی هوشمند گوگل با نام گوگل پیکسل ایکس ال (Google Pixel XL) را منتشر کرد. این تصویر که پنل جلویی و شباهت بسیار زیاد آن به پنل جلویی دیگر عضوی این خانواده یعنی گوشی پیکسل را بازگو می‌کند، حامل نکاتی در خصوص رابط کاربری جدید اندروید 7.1 مخصوص این دو محصول نیز خواهد بود.

اینک در شرایطی که کمپانی‌های بزرگی نظیر اپل، سامسونگ و ال جی پرچمداران جدید سال 2016 خود را معرفی کرده‌اند حال به نظر می‌رسد که نوبت به صاحب اصلی اندروید یعنی گوگل رسیده است تا از گوشی های هوشمند جدید برند پیکسل خود رونمایی کند. مدت‌هاست در ارتباط با این محصولات خبرهایی شنیده می‌شود و حتی ما رندرهای سه بعدی متعددی را نیز از آن‌ها در شبکه های اجتماعی دیده‌ایم.

تنها یک روز پس از درز تصویری از پنل جلویی گوشی گوگل پیکسل، اینک نوبت به آن رسیده تا تصویری مشابه این بار مربوط به گوشی گوگل پیکسل ایکس ال (Google Pixel XL) را مشاهده کنیم. درست همانند تصویر مدل پیکسل، تصویر دیگری از مدل ایکس ال نیز توسط اوان بلس (کسی که دیوایس‌های زیادی را تا پیش از معرفی رسمی آن‌ها افشا کرده است) در توییتر منتشر شد.

تصویر جدید گوشی گوگل پیکسل ایکس ال

مشخصات احتمالی دو گوشی گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال

تصویر جدید گوشی گوگل پیکسل ایکس ال می‌تواند شایعاتی که در گذشته می‌شنیدیم را تایید کند: دو گوشی گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال هر دو با طراحی مشابه اما با سایزی متفاوت رونمایی خواهند شد. انتظار می‌رود که مدل پیکسل از یک صفحه 5 اینچی فول اچ دی (1080 در 1920 پیکسل) و برادر بزرگ‌تر آن مدل ایکس ال نیز از یک صفحه 5.5 اینچی با رزولوشن کواد اچ دی (1440 در 2560 پیکسل) بهره‌مند باشد. با توجه به استاندارد پرچمداران سال 2016 میلادی به نظر می‌رسد که وجود یک صفحه نمایش با این رزولوشن می‌تواند نویدبخش سخت افزار داخلی قدرتمندی نیز باشد.

هر دو این محصولات بدون شک ارائه کننده تازه‌ترین نسخه سیستم عامل موبایلی گوگل، اندروید 7.1 نوقا خواهند بود. البته که هنوز نسخه 7.1 به صورت رسمی معرفی نشده ولیکن انتظار می‌رود که گوگل آن را در تاریخ 4 اکتبر (13 مهر) همراه با دو گوشی گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال معرفی کند. آن‌گونه که به نظر می‌رسد اندروید 7.1 نوقا تغییرات ظاهری مختلفی را در مقایسه با نسخه 7.0 نظیر آیکون‌های دایره‌ای، دکمه‌های ناوبری بازطراحی شده و یک ویجت گوگل در بخش کناری صفحه نمایش به خود خواهد دید.

ما انتظار داریم که هر دو گوشی هوشمند جدید برند پیکسل، چندین هفته پس از مراسم رونمایی در دسترس خریداران قرار گیرند. با توجه به منابع مختلف می‌توان گفت که قیمت نسخه آنلاک این محصولات از 649 دلار آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*