عوامل موثر در بهبود رنک الکسا

بهترین روش بهبود رنک السا نوشتن محتوای باکیفیت است. با این کار می‌توانید مخاطبی مناسب و دائمی‌داشته باشید.
اما روش‌هایی هم وجود دارد که بوسیله آنها می‌توان رنک الکسا را بطور مصنوعی دستکاری کرد. نکته منفی این روشها اینست که تنها اثر کوتاه مدت دارند به این معنی که با انجام ندادن آنها رنک شما هم به حالت سابق بازخواهد گشت.

پس توصیه می‌کنم روی محتوای سایتتان کار کنید. مطالبی بنویسید که ارزش آنرا داشته باشد دیگر وبسایتها و وبلاگها به آن نوشته لینک دهند. لینک‌هایی که آنها به مطالب شما می‌دهند افزایش طبیعی ، تدریجی و مداوم ترافیک سایتتان و در نهایت بهبود رنک الکسا را باعث می‌شوند طوریکه می‌توانید با خیال آسوده بنشینید و بهتر شدن رنک سایتتان را مشاهده کنید بدون هیچ زحمت و تقلایی!
در ادامه ی مطلب ۸ روش را برای بهتر کردن رنک آکسایتان ببینید.

    تولبار الکسا را نصب کنید. آنگاه وبسایت خودتان را homepage مرورگرتان کنید.
    ابزار رنک الکسا (یا همان Alexa rank widget ) که رنک سایت را در خود سایت به بینندگان نشان می‌دهد را از سایت الکسا بگیرید و در سایتتان بگذارید. حالا اگر بیننده‌های سایت بر روی آن widget کلیک کنند الکسا هر کلیک را به عنوان یک بازدید می‌شمرد حتی اگر آن بیننده تولبار الکسا را نداشته باشد.
    دیگران را تشویق کنید تولبار الکسا را نصب کنند. به خواننده‌های سایتتان، دوستانتان و همکارانتان درباره الکسا و مزایای تولبار آن بگوئید.
    در یک شرکت کار می‌کنید یا خودتان یک شرکت دارید؟ فرقی نمی‌کند، تولبار الکسا را روی همه سیستم‌های شرکت نصب کنید و آدرس سایتتان را در Homepage مرورگرها قرار دهید. البته این درصورتی تاثیرگذار است که هر سیستم یک IP address متفاوت داشته باشد.
    درباره اصول بهتر کردن رنک الکسا در سایتتان مطلب بنویسید. وبمسترها عاشق شنیدن راه‌های بهبود رنک الکسای سایتشان اند. آنها به شما لینک خواهند داد و ترافیک هدف دار (بیننده‌هایی با تولبار نصب شده) را روانه سایتتان می‌کنند.
    در فروم‌هایی که وبمسترها فعالیت دارند سایتتان را معرفی کنید. وبمسترها معمولا تولبار الکسا را نصب کرده اند.
    مطالبی که مرتبط با وبمستری بنویسید. یک بخش در سایتتان ایجاد کنید و در مورد وبمستری بنویسید. مثلا در مورد SEO.
    تبلیغات کنید. ترجیحا در جاهائیکه وبمسترها می‌بینند مثل فروم‌های وبمستری. ضمنا اثر تبلیغات شما دو برابر می‌شود اگر آگهی تان مرتبط با وبمسترها باشد.
    روش‌های جدیدی که باعث کاهش رنک الکسا به روش Fake یا دروغین هستند ، این سایت‌ها روش جالبی دارند اما امکان بن شدن (ban) از سمت گوگل و الکسا را به جای بازدید بالا به ارمغان میاورند!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*