شکستن ده‌ ها آیفون

تماشا کنید: اقدام عجیب شهروند فرانسوی و شکستن ده‌ ها آیفون در اپل استور!

بدون شک تمامی دستگاه‌ها و گوشی های هوشمندی که سازندگان در اختیار کاربران قرار می‌دهند، بدون نقص نبوده و امکان تعویض یا برطرف کردن مشکل آنها وجود دارد. معمولا خدمات پس از فروش مشتریان نیز با کاربران نهایت همکاری را دارند، اما ممکن است این همکاری یا راضی نکردن مشتری، به مذاق برخی از افراد خوش نیاید. به تازگی ویدئویی از یک شهروند فرانسوی منتشر شده که شاید برایتان عجیب باشد: این فرد با ورود به یکی از فروشگاه‌های اپل، اقدام به شکستن ده‌ ها آیفون کرده است!

شکستن ده‌ ها آیفون در فروشگاه اپل به دست یک شهروند عصبانی فرانسوی

اخیرا یکی از شهروندان خشمگین فرانسوی با ورود به یکی از فروشگاه‌های اپل، دست به شکستن ده‌ ها آیفون زده که البته نهایتا توسط پلیس دستگیر می‌شود. همچنین این ویدئو توسط یکی از افراد حاضر در این محل فیلم‌برداری شده است. البته ما نمی‌خواهیم نسبت به این اتفاق قضاوتی داشته باشیم چرا که در ویدئوهای منتشر شده، ما تنها شاهد ورود مردی به فروشگاه و حمله‌ور شدن او به سوی آیفون ها هستیم. همچنین او با اشاره به کارمندان این فروشگاه، از پس گرفتن پولش صحبت می‌کند. البته دلیل اصلی این رفتار هنوز مشخص نشده، اما تصور می‌کنید که او با مشکلی نرم افزاری رو‌به‌رو شده یا مشکلی سخت افزاری؟ شاید نبود جک 3.5 میلی‌متری هدفون او را عصبانی کرده است!

اولین ویدئویی که در ادامه قرار گرفته مربوط به وضعیت این فروشگاه پس از شکستن ده‌ ها آیفون بوده و ویدئو دوم نیز عصبانیت شهروند فرانسوی و کار عجیبی که انجام می‌دهد را به تصویر می‌کشد. البته نیروهای امنیتی فروشگاه با متوقف کردن این مرد و تماس با اداره پلیس، او را به دست قانون می‌سپارند:

به هر شکل، احتمالا شما نیز با ما هم‌عقیده باشید که انجام چنین کاری برای پس گرفتن پول نمی‌تواند عاقلانه باشد. این شهروند فرانسوی حالا مجبور به پرداخت چندین برابر پول خود بوده و شاید هرگز آیفون جدیدی را دریافت نکند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. خخخخخحح دمش گرم

  2. نکته جالب توجه اینه که کارمندای حراستی اونجا حتی یه دست هم بهش نمیزنن فقط جلوش روسد میکنن فرارنکنه تاپلیس بیاد…حالااگه ایران بود حداقل نیمه جون تحویل پلیس یابیمارستان میدادن…دیدم که میگما..

    • صحیح . اما باید یه فرقی بین کشورهای توسعه یافته با در توسعه باشه دیگه

      • آخه چه ربطی به توسعه داره اگر ارقام نگاه کنی ایران معمولا پایین 12 هست {البته نه در همه چیز ولی در چیز های بزرگ کمی}
        2 بعضی ها فرهنگ باای دارند نمیگم ما بی فرهنگیم چون متمدن ترین آدم های دنیا در صده های اخیر و حتی شاید در دهه های اخیر بودیم
        3اینا یکم منگول میزنن اگه بغل یارو وایسی دوستش رو بکشی یارو اصلا دخالت نمیکنه حتی …