قدرتمندترین گوشی های نیمه پایانی سال 2016 بر اساس نتایج بنچمارک Antutu

قدرتمندترین گوشی های نیمه پایانی سال 2016 بر اساس نتایج بنچمارک Antutu

شرکت توسعه دهنده اپلیکیشن Antutu، بر اساس یک سنت دیرینه، روز گذشته نیز در گزارش ماه سپتامبر خود لیست قدرتمندترین گوشی های نیمه پایانی سال 2016 را منتشر کرد.

بر این اساس، در صدر لیست قدرتمندترین گوشی های اندرویدی حال حاضر بازار، نام لی پرو 3 (LeEco Le Pro 3) مشاهده می‌شود که توانسته امتیاز 160856 را کسب کند. در رده‌های بعدی نام پرچم‌داران جدید شیائومی 5 اس پلاس (Xiaomi Mi 5s Plus)، شیائومی 5 اس (Xiaomi Mi 5s) به ترتیب با امتیاز 153777 و 142280 و سپس وان پلاس 3 (OnePlus 3) با امتیاز 140288 و در نهایت Vivo Xplay 5 Elite با امتیاز 138706 قرار گرفته است.

قدرتمند ترین گوشی های

شاید جالب باشد که بدانید پرچم‌دار گلکسی نوت 7 سامسونگ (Galaxy Note 7) نیز با کسب امتیاز با امتیاز 138373 در رده هشتم جدول قرار گرفته است و این در حالی است که در انتهای لیست قدرتمندترین گوشی های اندرویدی حال حاضر نیز نام گوشی‌های LeEco Le Max 2 و ZTE Nubia Z11 مشاهده می‌شود.

اما در سوی دیگر به طوری کلی می‌توان از آیفون 7 پلاس (iPhone 7 Plus) به عنوان قدرتمند‌ترین گوشی کنونی بازار یاد کرد که به لطف پردازنده قدرتمند A10 Fusion، در بنچمارک Antutu توانسته امتیاز 172644 را کسب کند و در رده دوم این جدول نیز نام آیفون 7 (iPhone 7) با امتیاز 170124 قرار گرفته است.

قدرتمند ترین گوشی های

هرچند اپلیکیشن‌های بنچمارک همچون Antutu، قسمت‌های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری از جمله قدرت پردازنده و اجرای روان برنامه‌ها در گوشی‌های هوشمند را مورد سنجش قرار می‌دهد، با این حال در نظر داشته باشید که صرفا بر اساس اطلاعات فوق نمی‌توان کارایی گوشی‌های این لیست را رده‌بندی کرد، زیرا به عنوان مثال پلتفرم گوشی‌های اندرویدی و آیفون یکسان نیست و در سوی دیگر این نکته را هم در نظر داشته باشید که نامی از گوشی اچ تی سی 10 در این لیست مشاهده نمی‌شود.

نکته دیگر اینکه در در نظر داشته باشید تا پایان سال جاری گوشی‌های قدرتمند دیگری همچون سری پیکسل گوگل (Google Pixel) و یا می نوت 2 شیائومی (Xiaomi Mi Note 2) نیز به بازار عرضه خواهند شد، از این رو ممکن است در لیست فوق تغییراتی ایجاد شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. چیزی که مهمه آدم ها یادگرفتند که پشت آیفونی که درواقعیت نمی ارزه خودشون روپنهان کنند
    حالابگذریم sumsung اوله

  2. یک وقعیت روبزاریدبه همه بگیم ماهاکه طرفدارسامسونگ هستیم چ فرقی باطرفدارای آیفون داریم؟؟
    اونایی که دنبال آیفون هستندازنظراعتمادبه نفس مشکل دارندومیخوان باحرف خودشون رو پشت یک مارک که محدودترازهمه ی گوشیهاست پنهان کنند
    ولی ماسامسونگ پسنده هادنبال مارک نیستیم دنبال کیفیت واستفاره از گوشیمون هستیم نه اینکه خودمون رو تحقیرشخصیت کنیم

  3. سلام
    آقا چرا LGV20تو لیست نیست امتیازش از نوت 7هم بیشترشد 140134 شد LG G5هم بنچمارک خوبی داشت

  4. بذا رکورد بزنه آیفون ولی چه فایده که سامسونگ galaxy note 7 محبوبترین گوشی دنیا خواهد شد
    قضیه مسی و روتالدوئه که بذا مسی رکورد بزنه ولی محبوبترین رونالدوئه با فاصله