3 آیپد جدید اپل در سال 2017

اپل بهار 2017 سه آیپد جدید شامل یک مدل 7.9 اینچی مینی رونمایی می‌کند

در تازه‌ترین اخبار و شایعات پیرامون آیپد جدید اپل، آمده است که این شرکت قصد دارد تا یک اندازه جدید را به دو مدل فعلی آیپد پرو اضافه کند. با اینکه در گذشته شنیده بودیم این آیپد می‌تواند دارای اندازه 10.1 اینچ باشد اما در این گزارش تازه به انتشار رسیده عنوان می‌شود که این تبلت آیپد پرو (iPad Pro) دارای اندازه 7.9 اینچ خواهد بود.

وبلاگ ژاپنی مک اوتاکارا در گزارش جدیدی مدعی شده که اپل حوالی بهار سال 2017 میلادی قصد دارد از سه آیپد جدید 7.9 اینچی، 9.7 اینچی و 10.1 اینچی رونمایی کند. در این گزارش با استناد به منابعی قابل اعتماد آمده است که مدل 12.9 اینچی آیپد جدید اپل درست همانند همتای 9.7 اینچی خود از یک صفحه نمایش True Tone بهره‌مند خواهد بود. این تکنولوژی با استفاده از سنسور چهار کانال نور محیط پیشرفته به صورت خودکار انطباق رنگ را انجام می‌دهد و با افزایش شدت صفحه شرایط را برای تطبیق با نور محیط اطراف فراهم می‌کند.

بر اساس این گزارش گفته می‌شود که مدل بزرگ‌تر این آیپدهای اپل از نظر دوربین نیز با مدل 9.7 اینچی یکسان بوده و از یک دوربین 12 مگاپیکسلی iSight و فلش True Tone بهره می‌برد. یک مدر کوچکتر با سایز 7.9 اینچی نیز که ظاهرا نسل جدیدی از آیپد مینی 4 اپل خواهد بود، با بهره گیری از یک کانکتور هوشمند، صفحه نمایش True Tone، چهار اسپیکر و یک دوربین 112 مگاپیکسلی iSight با فلشی مشابه دو مدل دیگر، یکی از جدیدترین برنامه ریزی‌های شرکت اپل جهت ارائه تبلتی کوچک در خانواده آیپد پرو خواهد بود. علاوه بر همه این‌ها گفته می‌شود که سه آیپد جدید اپل از چهار میکروفون (بر خلاف دو میکروفون مدل‌های فعلی) و با حفظ جک 3.5 میلی‌متری هدفون‌ها روانه بازار خواهد شد.

3 آیپد جدید اپل در سال 2017

انتشار چندین گزارش مبنی بر عرضه سه آیپد جدید در سال 2017

گزارش امروز عمدتا ادعاهای مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo) تحلیلگر معروف شرکت KGI Securities را تایید می‌کند. اگر به خاطر داشته باشید وی اوایل ماه آگوست سال جاری بود که خبر از برنامه ریزی اپل برای  عرضه سه مدل آیپد جدید در سال 2017 میلادی داده بود. هرچند که وی ادعا می‌کرد اپل به دو نسخه فعلی آیپد پرو خود، نسخه سومی با سایز 10.5 اینچ را اضافه خواهد کرد. کو هیچ اشاره‌ای به یک مدل جدید 7.9 اینچی نکرده بود.

اینگونه به نظر می‌رسد که با توجه به عرضه آیفون های سری پلاس 5.5 اینچی اپل دیگر علاقه‌ای به تولید تبلت های صفحه کوچک نداشته و قصد دارد تمرکز خود را بر روی طراحی تبلت هایی با صفحه نمایش بزرگ بگذارد.

هرچند وبلاگ مک اوتاکارا پیشینه‌ی چندان درخشانی را با شایعات درز کرده از اپل ندارد اما منابع آن گزارش‌های متعددی را نیز تا به حال افشا کرده‌اند. به عنوان مثال باید به مطرح کردن بحث حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون و اضافه شدن رنگ‌های سیاه و جت بلک در آیفون 7 اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*