کروم کست

کروم کست الترا با پشتیبانی از تصاویر 4K و HDR معرفی شد

گوگل ساعتی پیش در سانفرانسیسکو، در کنار گوشی‌های پیکسل، از نسل جدید دانگل استریم خود با نام کروم کست الترا رونمایی کرد.در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

پیش از پرداختن به ویژگی‌های این محصول باید یادآور شویم که از کروم کست برای پخش خدمات بر خط شبکه‌هایی هم چون نت فلکس و سرویس‌های گوگل مانند گوگل پلی و یوتیوب و فایل‌های مدیایی که بر روی دستگاه‌های اندرویدی قرار دارند استفاده می‌شود.

بر این اساس کروم کست الترا از تصاویری با وضوح 4K پشتیبانی کرده، با این حال در نسل جدید آن قابلیت پشتیبانی از HDR و Dolby Vision هم اضافه گردیده که امکان مشاهده تصاویری با کنتراست بالاتر را به ارمغان می‌آورد.

کروم کست الترا از ظاهری شبیه به نسل‌های قبلی بهره می‌برد، با این حال هم اکنون بر روی بدنه آن حرف G نقش بسته است. این محصول دارای یک پورت شارژ مجزا بوده که درگاه اینترنت هم با آن یکپارچه شده است. شرکت سازنده مدعی است که مودم به کار گرفته شده در کروم کست الترا، 1.8 برابر سریع‌تر از نسل قبلی آن کار خواهد کرد.

در سوی دیگر اکنون ساز و کاری تعبیه شده که استریم محتوا از روی گوشی یا تبلت‌های اندرویدی بر روی تلویزیون را امکان‌پذیر می‌کند. گوگل در این مراسم اعلام کرده است که تاکنون 30 میلیون گوگل کست را به بازار عرضه کرده است. انتظار می‌رود کروم کست الترا از ماه آینده با قیمت 69 دلاری راهی بازار شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*