عکس گوگل پیکسل ایکس ال

گالری عکس گوگل پیکسل ایکس ال : نگاهی نزدیک به دردانه جدید گوگل

ساعاتی پیش شاهد رونمایی رسمی گوشی های هوشمند پیکسل و پیکسل ایکس ال گوگل بودیم. محصولات جدید گوگل با استفاده از سخت افزاری قدرتمند، قرار است با قیمت 649 دلار به فروش برسند. پس از بررسی دقیق مشخصات فنی گوشی های هوشمند این شرکت، حال قصد داریم نگاهی بهتر به دردانه جدید کمپانی گوگل داشته باشیم. به همین منظور، گالری عکس گوگل پیکسل ایکس ال را نیز آماده کرده‌ایم که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

محصولات جدید گوگل قرار است در چندین رنگ مختلف وارد بازار شوند که شاید مدل آبی رنگ این گوشی در کنار بدنه آلومینیومی دستگاه، جذابیت بسیار بالایی نسبت به دیگر رنگ‌ها داشته باشد. در پخش پشتی گوگل پیکسل ایکس ال، سنسور اثر انگشت کمی پایین‌تر از دوربین 12.2 مگاپیکسلی این گوشی قرار گرفته تا فضای کمتری در بخش جلویی اشغال شود. در قسمت پایینی نیز لوگوی جدید “G” خودنمایی می‌کند. در قسمت پایینی دستگاه نیز یک اسپیکر در کنار پورت USB Type-C با امکان شارژ سریع دستگاه وجود دارد به گونه‌ای که گوشی با 15 دقیقه شارژ شدن، تا 7 ساعت می‌تواند مورد استفاده باشد.

همانطور که انتظار می‌رفت، گوشی های پیکسل و پیکسل ایکس ال با مجهز شدن به سیستم عامل اندروید 7.1 نوقا و پیکسل لانچر (Pixel Luncher) می‌تواند فضایی جدید را پیش روی کاربران قرار دهد. باید اشاره کنیم که به واسطه استفاده از این لانچر و اندروید نوقا، حالا امکان استفاده از Google Search هم آسان‌تر شده و کاربران می‌توانند از دستیار صوتی جدید گوگل نیز به منظور جستجوی بهتر مطالب، استفاده کنند. بهتر است عکس‌هایی که از طریق خبرنگاران حاضر در نمایشگاه منتشر شده است را تماشا کنیم.

گالری عکس گوگل پیکسل ایکس ال

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*