گوشی اچ تی سی بولت

گوشی اچ تی سی بولت با سیستم عامل اندروید نوقا عرضه خواهد شد

گوشی اچ تی سی بولت (HTC Bolt) هنوز به طور رسمی معرفی نشده است. این دستگاه که با اسم رمز آکادیا (Acadia) شناخته می‌شود در ماه سپتامبر گذشته خودی نشان داد و انتظار می‌رود که در اواخر ماه جاری در ایالات متحده عرضه شود. به نظر می‌رسد که این دستگاه، اولین گوشی هوشمند اچ تی سی باشد که به سیستم عامل اندروید نوقا مجهز خواهد بود (مسلما گوشی گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس ال نمی تواند این عنوان را داشته باشد، این دو گوشی برند اچ تی سی را به همراه ندارند).

بر اساس خبرهای منتشر شده گوشی اچ تی سی بولت با سیستم عامل اندروید نوقا معرفی خواهد شد و رابط کاربری Sense 8 (این همان نسخه از رابط کاربری Sense است که در گوشی اچ تی سی 10 نیز دیده شد؛ هرچند که این دستگاه هنوز به اندروید مارشمالو مجهز است) بر روی آن نقش خواهد بست.

بر اساس گزارش موجود، گوشی اچ تی سی بولت که با نام HTC Acadia نیز شناخته می‌شود، یک دستگاه مختص به بازارهای ایالات متحده نخواهد بود. بازارهای اروپا، آسیا و آفریقایی نیز این اسمارت فون را دریافت خواهند کرد.

گوشی اچ تی سی بولت با اندروید نوقا عرضه خواهد شد

گفته می‌شود که فروش گوشی HTC Bolt در ایالات متحده از طریق اپراتور اسپرینت (Sprint)، احتمالا از چند هفته آینده صورت خواهد گرفت. در حال حاضر هیچ جزئیات اضافه تری درباره اچ تی سی Bolt وجود ندارد، اما این طور که از شواهد پیداست، این دستگاه کاملا به اچ تی سی 10 شبیه است. یک بدنه فلزی نسبتا مشابه و اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در پنل جلویی برخی از ویژگی‌های این گوشی هوشمند است.

در پنل پشتی اچ تی سی آکادیا یک دوربین در کنار فلش دوگانه LED قرار گرفته، اما به نظر نمی‌رسد که فوکوس خودکار لیزری در این پکیج قرار گرفته باشد. مطمئنا در روزهای آتی خبرهای بیشتری از گوشی جدید اچ تی سی منتشر خواهد شد. با ما همراه باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*