کامپیوتر همه کاره و لپ تاپ های جدید اچ پی

رونمایی از لپ تاپ های جدید اچ پی ؛ باریک‌تر و زیباتر از همیشه

کمپانی اچ پی همواره یکی از موفق‌ترین سازندگان کامپیوتر جهان بوده است. اینک کامپیوتر همه کاره و لپ تاپ های جدید اچ پی در حالی پا به عرصه می‌گذارند که با حفظ قدرت گذشته، مدرن‌تر، باریک‌تر و سبک‌تر شده و همچنین عمر باتری به مراتب بیشتری را نسبت به نسل‌های قبلی ارائه می‌دهند. این دیوایس ها به تازگی توسط کمپانی HP رونمایی شده‌اند.

همان‌طور که چند وقتی است مشاهده می‌کنید، اچ پی از سال گذشته به شدت در حال کار بر روی کاهش ضخامت دیوایس‌های کامپیوتری خود نظیر کامپیوترهای همه کاره (All-in-One) و همچنین باریک و سبک‌سازی لپ تاپ‌های خود است. حال زمان آن فرا رسیده تا شما مطمئن باشید لپ تاپ های جدید اچ پی به قدر کافی باریک شده‌اند تا بتوانید آن‌ها را در کیف خود جای دهید (حتی فضای خالی نیز داشته باشید) و یا بدون هیچگونه مشکلی بر روی میزهای کوچک خود قرار دهید.

گالری تصاویر لپ تاپ اسپکتر ایکس 360

لپ تاپ های جدید اچ پی انوی 13 (Envy 13)، اسپکتر ایکس 36 سایز 13.3 اینچی (Spectre x360) و همچنین کامپیوتر همه کاره 27 اینچی انوی علاوه بر اینکه از وزن و ابعاد کوچکتری نسبت به دیوایس‌های گذشته این شرکت برخوردارند، همگی از آخرین نسل پردازنده‌ها بهره‌مند هستند و عمر باتری آن‌ها (فقط لپ تاپ های جدید اچ پی) نیز نسبت به گذشته با پیشرفت چشمگیری همراه بوده است. در حالی که انوی 13 جدید و اسپکتر ایکس 360 جزو قدرتمندترین‌های لپ تاپ های شرکت اچ پی هستند اما همچنان از ابعاد فوق‌العاده‌ای بین 14 و 13.8 میلی‌متر برخوردارند که بدون شک این می‌تواند یک امتیاز عالی برای آن‌ها به حساب آید.

گالری تصاویر لپ تاپ انوی 13

ارائه مدرنترین امکانات در لپ تاپ های جدید اچ پی

هر دو لپ تاپ جدید انوی 13 و اسپکتر ایکس 360 تبدیل شونده پردازنده های نسل هفتمی اینتل Core i5 و Core i7، تا سقف 1 ترابایت حافظه ssd و سیستم صوتی بسیار با کیفیت ساخت Bang & Olufsen را ارائه می‌دهند. باتری این دیوایس‌ها می‌توانند عمر طولانی بین 14 الی 15 ساعت را ارائه دهند که به لطف تکنولوژی شارژ سریع اچ پی (HP Fast Charge) به سرعت هم شارژ خواهند شد. در واقع شما در عرض 90 دقیقه می‌توانید میزان شارژ باتری آن‌ها را از 0 به 90 درصد برسانید که این میزان برای یک لپ تاپ شگفت‌انگیز است.

در حالی که اسپکتر تبدیل‌شونده جدید اچ پی با جلوه‌ی نسل گذشته خود پا به میدان گذاشته است اما در این محصول ما شاهد حضور یک لولا جدید، ابعاد کلی کوچکتر و همچنین صفحه نمایشی با حداقل حاشیه هستیم که نسبت به نسل گذشته به مراتب کمتر شده است. این دیوایس همچنین از فن دوگانه با طراحی جدیدی بهره می‌برد که می‌تواند لپ تاپ شما را حتی با اجرای وظایفی سنگین نیز خنک نگه دارد.

گالری تصاویر کامپیوتر همه کاره انوی 27

علاوه بر این شما یک مانیتور فول اچ دی IPS و دو درگاه USB نوع C که از تاندربولت 3 پشتیبانی می‌کنند نیز در اختیار خواهید داشت. در کنار این‌ها باید به یک وب کم با میدان دید 12 درصد بیشتر نسبت به نسل قبل و همچنین وجود یک دوربین مادون قرمز (که در مدل ایکس 360 نیز یافت می‌شود) اشاره کرد که می‌تواند قابلیت ویندوز هلو (Windows Hello) جهت ورود با چهره به محیط ویندوز را ممکن سازد.

گزینه‌های صفحه نمایش در لپ تاپ‌های جدید اچ پی انوی به خوبی گسترش پیدا کرده‌اند. شما می‌توانید یک مدل حاوی صفحه فول اچ دی را برگزینید و یا در صورت لزوم مدل‌هایی با رزولوشن Quad HD و Ultra HD را نیز همراه با صفحه نمایش لمسی و غیر لمسی خریداری کنید. اینک در این محصولات یک درگاه USB نوع C و  دو درگاه USB 3.0 قابل استفاده خواهند بود که یکی از آن‌ها می‌تواند در هنگام حالت Sleep دستگاه نیز وظیفه شارژ‌رسانی را ارائه کند دیده می‌شود.

در کنار لپ تاپ‌های جدید اچ پی کسانی هم که قصد خریداری سیستم‌های دسکتاپی را دارند می‌توانند نسخه جدید کامپیوتر همه کاره Envvy AIO 27 را همراه با 4 اسپیکر، یک صفحه نمایش جابه‌جا شونده Technicolor Color Certified HD با ضخامت 15 میلی‌متر خریداری کنند. اچ پی برای کاهش ضخامت صفحه نمایش این کامپیوتر جذاب مادربرد را از صفحه نمایش به بدنه منتقل کرده و شما می‌توانید در بین پردازنده‌های نسل ششمی اینتل Core i5 و Core i7 و کارت گرافیک NVIDIA GTX 950M مدل مورد نظر خود را برگزینید.

گالری تصاویر مانیتور انوی 27

هم اکنون شما می‌توانید لپ تاپ جدید اچ پی اسپکتر ایکس 360 را با شروع قیمت 1050 دلار خریداری کنید و این در حالی است که مدل جدید لپ تاپ انوی از تاریخ 26 اکتبر (5 آبان) با قیمت آغازین 850 دلار به فروش می‌رسد. انتظار می‌رود کامپیوتر همه کاره 27 اینچی انوی نیز از اواخر ماه جاری با قیمت آغازین 1300 دلار در دسترس عموم قرار گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*