بيل گيتس به اپل گفت ما با Surface تبلت و pc را به هم پيوند داديم اما شما نمي توانيد!

بیل گیتس معتقد است اولین تبلت مایکروسافت با نام Surface با موفقیت تبلت‌ها و کامپیوترهای شخصی را به هم پیوند می‌دهد و این همان چیزی است که اپل در انجام آن ناتوان بوده است.در ادامه با متن کامل خبر با ماهمراه باشید

بنیانگذار مایکروسافت در اظهار نظری جالب در مورد اپل گفت که این شرکت برای رقابت با ظاهر و ساختار جذاب تبلت Surface احتمالا باید تغییراتی را در نسل‌های بعدی آی‌پد ایجاد کند. این در حالی است که گیتس معمولا از حاشیه و شاخ و شانه کشیدن برای شرکت‌های رقیب دوری می‌کند.
گیتس در این باره گفت: وقتی Surface را در دست می‌گیرید متوجه می‌شوید که بین یک تبلت و کامپیوتر شخصی مرزی وجود ندارد و چیزی را از دست نمی‌دهید. با Surface چیزی را از دست نمی‌دهید و هر کاری را که با کامپیوتر شخصی‌تان انجام می‌دهید، با Surface هم امکان پذیر است. این تبلت نگاه کاربران به دستگاه‌های الکترونیکی را تغییر خواهد داد و تعریف جدیدی از یک کامپیوتر شخصی ارایه خواهد کرد.
اپل تاکنون حرفی از پیوند مک بوک و آی‌پد نزده و شایعات مبنی بر ساخت چنین دستگاهی را به شدت رد کرده است.
گیتس همچنین در مورد موفقیت استیو جابز در طراحی آی‌پد و ناکامی مایکروسافت در این زمینه صحبت کرد. به گفته گیتس، مایکروسافت خیلی زود به بازار تبلت‌ها پا گذاشت، در حالی که اپل زمان‌بندی داشت و محصول بهتری را ارایه کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*