علت آتش گرفتن گلکسی نوت 7

سامسونگ: علت آتش گرفتن گلکسی نوت 7 در هفته‌های آینده اعلام می‌شود

همانطور که در جریان هستید گلکسی نوت 7 و داستان آتش گرفتن آن باعث شده تا سازندگان بخواهند به صورت کامل، تولید این گوشی های هوشمند را متوقف کنند. همزمان با این موضوع، در مصاحبه‌ی آقای Park Chul-wan مدیر عامل بخش باتری‌های پیشرفته مؤسسه فناوری الکترونیک کره با خبرگزاری نیویورک تایمز، اعلام شد که علت آتش گرفتن گلکسی نوت 7 باتری دستگاه نبوده است.

بر خلاف ادعای بسیاری از خبرگزاری‌ها، هنوز علت آتش گرفتن گلکسی نوت 7 مشخص نشده است

پس از انتشار جزئیات این مصاحبه و خبر اوراق کردن تمامی نوت 7 های تولید شده، بسیاری از رسانه‌ها تلاش داشتند تا با ارائه نظریه‌های مختلف همچون مشکل در پورت USB Type-C یا عدم توانایی مهندسین این شرکت در شبیه‌سازی انفجار آن در آزمایشگاه، دلیلی برای مشکل پرچم دار کره‌ای ها بیابند.

اما حالا سامسونگ در بیانه‌ای رسمی، اعلام کرده که تحقیقاتی کامل را برای یافتن مشکل اصلی این گوشی آغاز نموده و به زودی جزئیات آن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد:

باتری‌های قرار گرفته در گلکسی نوت 7 ایمن توسط شرکتی تولید شده که نقشی در تولید باتری‌های نسخه اصلی از این گوشی نداشته است. در حال حاضر ما تحقیقات کاملی را برای پیدا کردن این مشکل آغاز کرده‌ایم و شاید کمی زود باشد که بخواهیم در مورد نتایج آن اظهار نظر کنیم. همچنین در هفته‌های آینده اطلاعات بیشتری را به اشتراک خواهیم گذاشت.

همانطور که مشاهده می‌کنید، سامسونگ هنوز نتوانسته دلیل این مشکل را پیدا کند و البته هیچ اشاره‌ای به عدم توانایی خود یا موارد مشابه نداشته است. شاید بهتر باشد پیش از انتشار بیانه رسمی سامسونگ، قضاوت کردن را کنار بگذاریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. دلیلش تعبیه لوله های خنک کن در این مدل گوشی برای اولین بار برای سریع ختک کردن چیپست بوده است در تست های اولیه این لوله ها نقش خود را بخوبی ایفا کرده بودند ولی غافل از اینکه وقتی مالک این مدل گوشی را داخل جیب خود بگذارد و یا گوشی در یک فضای بسته قرار بگیرد عمل تبادل گرما با محیط بیرونی گوشی انجام نخواهد گرفت و گرمای داغ در داخل لوله ها محبوس شده و منجر به انفجار گوشی می شود.

    • جالبه صدها مهندس خبره سامسونگ نمیتونن علتشو بفهمند اونوقت شما اینجوری نظر کار شناسانه میدی در مورد اون سیستم خنک کننده هم باید بگم اولین بار در گلکسی اس 7 و اس 7 اج استفاده شد و مشکلی هم ایجاد نکرد