کوسه بزرگ سفید

تماشا کنید: حمله کوسه بزرگ سفید به قفس غواص در مکزیک

انتشار ویدئویی جدید از یک کوسه بزرگ سفید (Great White Shark) در اطراف جزیره گوادلوپ مکزیک (Guadalupe Island) و تلاش برای به دام انداختن آن، باز هم خشونت ذاتی این شکارچی بزرگ را به تصویر می‌کشد. البته چیزی که باعث افزایش تعداد بازدیدکنندگان این ویدئو شده، حمله کوسه به قفس نیست.

حمله اتفاقی کوسه بزرگ سفید به قفس غواص و شکسته شدن ریل قفس

طبق گفته‌های فیلمبردار، تیم حاضر در محل قصد به دام انداختن یک کوسه بزرگ سفید را داشته و برای انجام آن، از قفسه‌ای ضد کوسه و یک طعمه استفاده کردند. زمانی که کوسه طعمه رو می‌گیرد، ناگهان به قفسی که غواص در آن حضور دارد نیز حمله می‌کند. البته این عمل به صورت کاملا اتفاقی رخ می‌دهد چرا که کوسه‌ها بعد از شکار یک طمعه، برای لحظاتی جایی را نمی‌بینند. همین موضوع باعث برخورد کوسه بزرگ سفید با دیواره قفس و شکستن ریل آن می‌شود.

اما ماجرا جایی ترسناک‌تر می‌شود کوسه و غواص در یک قفس هستند. در همین زمان یکی از افراد با باز کردن در بالایی قفس، سعی به فراری دادن کوسه می‌کند تا جان غواص حفظ شود. پس از لحظاتی، غواص با سلامت کامل از آب بیرون می‌آید:

تمامی اتفاقاتی که مشاهده می‌کنید در عرض چند ثانیه رخ داده و شاید بسیاری تصور می‌کردند که کوسه به غواص نیز حمله کرده است.به هر شکل، فردی که فیلم را منتشر کرده، آرامشی که این غواض با تجربه در آن لحظه داشته را دلیل زنده ماندنش خوانده است.

این ویدئو از طریق کانال “Gabe and Garrett” در شبکه اجتماعی یوتیوب که مربوط به دو فرزند کالیفرنیایی این فیلم‌بردار است، منتشر شده و مضمون آن با ویدئوهای قبلی کاملا تفاوت دارد. همچنین به نظر می‌رسد گِیب و گَرِت در این سفر همراه پدر نبوده‌اند!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. با سلام خدمت تمامی عوامل پرتلاش و خلاق گجی
    مدتیه که از آندروید کوچ کردم بهios
    یه مشکل داشتم الان این ویدئو که شما گزاشتین رو نمیتونم ببینم تازم متوجه این مشکل شدم ? با مرورگر سافاری البته با گوگل کروم هم همینجوریه سرچ هم کردم ولی مشکلم حل نشد.مدل گوشی 6s
    ممنون میشم اگه راهنماییم کنید سپاس فراوان
    این پیام میاد setup timeout eror:setup took longer than30seconds to complete