زد تی ای نوبیا زد 11 مینی اس

زد تی ای نوبیا زد 11 مینی اس با دوربین 23 مگاپیکسلی معرفی شد

این روزها بازار محصولات میان رده جایگاه بسیار ویژه‌ای بین سازندگان داشته و بسیاری از شرکت‌های کوچک و بزرگ، مخصوصا تولیدکنندگان چینی تلاش دارند تا با معرفی محصولات مقرون به صرفه و ارزشمند، توجه کاربران را به خود جلب کنند. به دنبال چهارمین سالگرد تأسیس شرکت زیر مجموعه نوبیا (Nubia) از کمپانی چینی ZTE، حالا شاهد رونمایی رسمی گوشی هوشمند زد تی ای نوبیا زد 11 مینی اس (ZTE nubia Z11 mini S) هستیم.

گوشی چینی زد تی ای نوبیا زد 11 مینی اس با 4 گیگابایت حافظه رم، پردازنده 8 هسته‌ای و دوربین 23 مگاپیکسلی پیش روی کاربران قرار گرفت

محصول جدیدی که به تازگی برای رقابت در بازار داخلی معرفی شده، به صفحه نمایشی 5.2 اینچی و Full HD در کنار 4 گیگابایت حافظه رم و تراشه اسنپ دراگون 625 با پردازنده 8 هسته‌ای و فرکانس 2.0 گیگاهرتز، مجهز شده و می‌تواند پاسخگوی بسیاری از نیازهای کاربران باشد. همچنین این محصول جدید قرار است در دو مدل مختلف 64 و 128 گیگابایتی وارد بازار شود. البته این برای اولین بار نیست که اطلاعاتی در رابطه با گوشی جدید شرکت زد تی ای منتشر می‌شود.

از آنجایی که زد تی ای نوبیا زد 11 مینی اس محصولی میان رده است، کسی انتظار به کارگیری سنسوری 23 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی و سنسوری 13 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی این دستگاه را ندارد. علاوه بر آن، سازندگان با بهره‌گیری از باتری 3000 میلی آمپر ساعتی، بلوتوث نسخه 4.1، شبکه اینترنت 4G VoLTE و پورت USB Type-C، زد تی ای نوبیا زد 11 مینی اس را به محصولی تمام عیار تبدیل کرده‌اند. وجود سنسور اثر انگشت در بخش پشتی دستگاه نیز باعث شده تا علاوه بر افزایش امنیت دستگاه، این گوشی چیزی از دیگر محصولات قدرتمند بازار کم نداشته باشد. از دیگر ویزگی‌های این گوشی نیز می‌توانیم به وجود درگاهی هیبریدی با پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت همزمان، اندروید 6.0 مارشملو و رابط کاربری Nubia UI 4.0 اشاره کنیم.

زد تی ای نوبیا زد 11 مینی اس

اما قدرت تنها فاکتوری نیست که خریداران به آن توجه می‌کنند و شاید ظرافت دستگاه برای بسیاری از کاربران اهمیت بالاتری داشته باشد. در این رابطه باید بگوییم زد تی ای نوبیا زد 11 مینی اس تنها 7.6 میلی‌متر ضخامت و 158 گرم وزن داشته و می‌تواند انتخابی مناسب برای جوان‌ترها و سخت‌پسندها باشد.

هم اکنون پیش فروش محصول جدید زد تی ای آغاز شده و سازندگان قصد دارند نسخه‌های 64 و 128 گیگابایتی از این گوشی را به ترتیب با قیمت‌های 220 و 280 دلار روانه بازار کنند. زمان عرضه رسمی گوشی Z11 mini S در بازار کشور چین نیز 5 آبان ماه اعلام شده است.

زد تی ای نوبیا زد 11 مینی اس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. مشخصات عاااالی
    قیمت فوق العاده…