شیائومی می 5 اس

تصویری از گوشی شیائومی می 5 اس با رم 6 گیگابایتی منتشر شد

شب گذشته تصویری از یک مدل جدید گوشی شیائومی می 5 اس (Xiaomi Mi 5s) مجهز به 6 گیگابایت رم منتشر شد که این محصول را در فضای واقعی نشان می‌داد. بر همین اساس می‌توانیم انتظار داشته باشیم که به زودی نسخه ارتقا یافته پرچمدار جدید شیائومی روانه بازار شود. لازم به ذکر است که از نظر دیگر مشخصات این مدل هیچ تفاوتی با دو مدل دیگر رونمایی شده ندارد.

به نظر می‌رسد که تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند در رقابتی که سال جاری آغاز کرده‌اند، سعی می‌کنند تا ظرفیت رم محصولاتشان را حتی اگر آن‌ها به درستی قادر به استفاده از آن نیستند، افزایش دهند. درست همانند رقابت در مگاپیکسل دوربین‌ها، یک گوشی با ظرفیت رم 6 گیگابایت به نظر می‌رسد که از یک گوشی 4 گیگابایتی بهتر است؛ حتی اگر مدل حاوی رم کمتر در سایر موارد قوی‌تر از آن باشد.

شیائومی نیز از این قاعده مستثنا نیست و آن‌ها همواره می‌کوشند تا ظرفیت رم محصولاتشان را افزایش دهند. به تازگی نیز آن‌ها به نظر می‌رسد قصد دارند نسخه حاوی رم 6 گیگابایتی گوشی می 5 اس را روانه بازار کنند. اخیرا تصویری منتشر شده که این نسخه جدید از گوشی شیائومی را در دنیای واقعی نشان می‌دهد و جلوی ظرفیت رم آن عدد 6 هک شده است. با این اوصاف باید گفت که شیائومی قصد دارد تا از قافله عقب نمانده و در هر زمینه‌ای از موبایل با بزرگان این حوزه به رقابت بپردازد.

به عنوان یک یادآوری باید گفت که گوشی شیائومی می 5 اس (Xiaomi Mi 5s) مجهز به یک تراشه قدرتمند اسنپدراگون 821، رم 3/4 گیگابایتی، حافظه تا 128 گیگابایت و یک صفحه 5.2 اینچی فول اچ دی است. این هندست چینی همچنین در قسمت پشتی خود از یک دوربین 12 مگاپیکسلی با لنز Sony IMX378 میزبانی می‌کند که با توجه به نمونه تصاویر انتشار یافته از دوربین آن باید اذعان داشت کیفیت آن کاملا عالی و بی نقص هم پای بزرگان بازار به نظر می‌رسد. این هندست همچنین از یک باتری با ظرفیت 3200 میلی‌آمپر و سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو همراه با رابط کاربری MIUI 8 بهره می‌برد.

شیائومی می 5 اس

همچنان قیمت نسخه جدید شیائومی می 5 اس مشخص نیست

در حال حاضر مدل مجهز به 3 گیگابایت رم / 64 گیگابایت حافظه داخلی شیائومی می 5 اس با قیمت 300 دلار و مدل حاوی 4 گیگابایت رم / 128 گیگابایت حافظه داخلی آن با قیمت 345 دلار به فروش می‌رسند. بر اساس این تصویر مدل حاوی رم 6 گیگابایتی این هندست آسیایی از 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. البته اگر این میزان فضا برای شما کافی نیست باید امیدوار باشید که شیائومی نسخه‌ای با ظرفیت داخلی بیشتر را نیز همراه با مدل حاوی 6 گیگابایت رم این گوشی روانه بازار کند؛ چرا که این هندست فاقد اسلات کارت میکرو اس دی است.

در حال حاضر هیچ صحبتی در ارتباط با قیمت نسخه جدید گوشی شیائومی می 5 اس (Xiaomi Mi 5s) به میان نیامده، اما قطعا با این مشخصات ما قیمتی کمتر از 400 دلار را برای این محصول انتظار نخواهیم کشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. من یکیشو از بست فون سفارش دادم.به نظرم خوش قیمته این مدل شیائومی