درخواست سامسونگ : اخبار گلکسی اس 8 را لو ندهید! Samsung Galaxy S8

سامسونگ از کارمندانش خواست تا اخبار گلکسی اس 8 را لو ندهند!

پس از ناکامی گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) که خسارت‌های مالی و اعتباری زیادی به سامسونگ وارد آورد، این شرکت بزرگ تولیدکننده قصد دارد با تولید گلکسی اس 8 (Galaxy S8) کمی از بار این ضرر و زیان خارج شود. ما نیز مثل همه شما تاکنون شایعات زیادی پیرامون این گوشی شنیده و منتشر کرده‌ایم، اما ساعاتی پیش مدیران ارشد سامسونگ به این نتیجه رسیده‌اند که بهتر است اخبار گلکسی اس 8 به بیرون درز پیدا نکند.

آیا سامسونگ قادر خواهد بود از انتشار اخبار گلکسی اس 8 جلوگیری کند؟

بر اساس خبری که چند ساعت پیش بر روی خروجی وب‌سایت Korean Harold قرار گرفت، سامسونگ از کارمندان و تامین‌کنندگان قطعاتش خواسته تا از انتشار هر‌گونه اخبار و حواشی پیرامون گلکسی اس 8 خودداری کنند. گویا سامسونگ در ایمیلی که برای کارمندانش فرستاده، از آنها خواسته است که نکات امنیتی مربوط به عدم درج اسرار عملیاتی شرکت را به طور دقیق و کامل رعایت کنند. در بخشی از این ایمیل آمده:

انتشار اسرار عملیاتی، پیامدهای غیر قابل بازگشتی خواهد داشت؛ به شرکت ضرر مالی جبران‌ناپذیری خواهد زد و باعث قطع همکاری و از دست رفتن اعتماد متقابل خواهد شد.

سامسونگ پیام مشابهی نیز برای تامین‌کنندگان قطعاتش فرستاده است. پیام واضح است: «از انتشار اخبار گلکسی اس 8 خودداری کنید.» یک منبع ناشناس در این خصوص گفته:

سامسونگ به تامین‌کنندگان قطعاتش اخطار داده که حتی یک کلمه از اخبار گلکسی اس 8 را منتشر نکنند.

چند سال پیش، تولیدکنندگان تلفن‌های همراه قادر بودند اسرار محصولاتی که در دست ساخت دارند را تا لحظه معرفی و عرضه مخفی نگه دارند. اما در عصر جدید، قبل از معرفی رسمی یک اسمارت فون، تقریبا همه از مشخصات و امکانات آن با خبر هستند. بعید است که در این محیط به شدت اجتماعی، سامسونگ بتواند از انتشار اخبار گلکسی اس 8 جلوگیری کند و به احتمال زیاد به زودی خواهد فهمید که جلوگیری از انتشار خبری به این مهمی آن هم در دنیای پیشرفت و تکنولوژی، کاری تقریبا غیر ممکن است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*