گوشی پرچمدار سال 2017 سامسونگ

سامسونگ سال 2017 تنها یک گوشی پرچمدار رونمایی می‌کند

رسانه‌های کره‌ای ادعا می‌کنند پس از اتفاقات به وجود آمده امسال برای سامسونگ، این شرکت سال آینده تنها یک گوشی پرچمدار روانه بازار خواهد کرد. هرچند که خود سامسونگ ادعا می‌کند هیچ تغییری در استراتژی خود نخواهد داد اما بعید به نظر می‌رسد با این ضررهای هنگفتی که نوت 7 بر روی دست آن گذاشت، بتواند از پس عرضه چند پرچمدار طی یک سال برآید.

شرکت سامسونگ موبایل به طور سنتی هر سال دو گوشی پرچمدار را روانه بازار می‌کند؛ اما اگر خبری که به تازگی از سوی رسانه‌های کره‌ای شنیده می‌شود درست باشد سال 2017 این اتفاق دیگر رخ نخواهد داد. پس از آن مسائلی که برای باتری گلکسی نوت 7 به وجود آمد و موجب سرافکندگی سامسونگ شد، این غول آسیایی ادعا کرد که هیچ تغییر بزرگی در استراتژی آن‌ها ایجاد نخواهد شد. حال به نظر می‌رسد که این شرکت باید رویکرد خود را مجددا ارزیابی کند و احتمالا برای آن که بتواند محصولاتی با کیفیت و عاری از هرگونه مشکل در آینده به دست مشتری برساند، یک گوشی پرچمدار را روانه بازار کند.

طی چند سال گذشته طرفداران سامسونگ حق انتخاب گسترده‌ای را در بین چند گوشی پرچمدار داشته‌اند که به یک عادت برای آن‌ها تبدیل شده است. به طور مثال امسال گلکسی اس 7 و اس 7 اج در اواسط سال جاری میلادی و پس از آن گلکسی نوت 7 در ماه آگوست عرضه شدند. سال گذشته نیز همین سناریو رخ داده بود، اگرچه یک گوشی دیگر به نام گلکسی اس 6 اج پلاس را نیز سامسونگ روانه بازار کرد.

حال به ادعای رسانه‌های کره‌ای دیگر نمی‌توانیم این سیستم عرضه دو گوشی پرچمدار را در سال آینده میلادی نیز بار دیگر از سوی سامسونگ ببینیم. در گزارش‌های قبلی این منابع آمده یکی از شرکای تجاری سامسونگ عنوان کرده این کمپانی هنوز سفارش‌های خودش را برای محصولات آینده‌اش انجام نداده است.

گوشی پرچمدار سال 2017 سامسونگ

سامسونگ باید تمرکز خودش را بر روی عرضه یک گوشی پرچمدار بگذارد

دقیقا اینکه چگونه سامسونگ قصد دارد سال آینده محصولاتش را عرضه کند مشخص نیست و حتی بعید به نظر می‌رسد که به همین زودی‌ها این کمپانی از برنامه‌های خود سخن بگوید. ما تا به امروز اخبار و شایعات مختلفی را از گوشی پرچمدار آینده سامسونگ با نام احتمالی گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) شنیده‌ایم، اما اگر تمامی اطلاعات انتشار یافته هم درست باشد، باز هم مسائل ناشناخته‌ای وجود دارد که تنها خود سامسونگ می‌تواند آن‌ها را بیان کند و به نظر می‌رسد که در این برهه افشا‌کنندگان دنیای موبایل نیز حرفی برای گرفتن ندارند!

در هر صورت امید می‌رود که سامسونگ سال آینده گوشی پرچمدار و یا پرچمدارهای خودش را عرضه کند و این محصولات عاری از هرگونه مشکل سخت افزاری و ایمنی بوده باشد تا اتفاق امسال گلکسی نوت 7 را رقم نزنند.

← نظر شما در این مورد چیست؟ آیا سامسونگ سال آینده تنها با یک پرچمدار پا به عرصه خواهد گذاشت؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*