تعویض گلکسی نوت 7 در فرودگاه توسط ساسونگ آغاز شد

سامسونگ طرح تعویض گلکسی نوت 7 در فرودگاه را کلید زد

حال که دومین فراخوان گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) آغاز شده، سامسونگ و CPSC (کمیسیون ایمنی محصولات مصرفی ایالات متحده) تصمیم گرفته‌اند تا با توجه به خطرناک بودن این گوشی، نرخ بازگشت آن را به 100 درصد برسانند. بر همین اساس به تازگی طرح تعویض گلکسی نوت 7 در فرودگاه توسط سامسونگ آغاز شده است.

فعلا طرح تعویض گلکسی نوت 7 در فرودگاه‌ های استرالیا آغاز شده است

با وجود ممنوعیت استفاده از گوشی گلکسی نوت 7 در پروازهای داخلی و خارجی ایالات متحده، اما هنوز بسیاری از کاربران گوشی خود را نگه داشته‌اند. حتی با این که سامسونگ پاداش مالی نیز برای تعویض این گوشی در نظر گرفته، حدود 1.9 میلیون گوشی هنوز در دست کاربران است و سامسونگ قصد دارد برای جلوگیری از حوادثی مشابه اتفاقات اخیر، همه آنها را از بازار جمع‌آوری کند.

به نظر می‌رسد این کمپانی کره‌ای قصد دارد این کار را برای شما به راحتی انجام دهد، حتی اگر تمایلی به انجام آن نداشته باشید! همانطور که احتمالا می‌دانید، از این پس همراه داشتن گلکسی نوت 7 در پروازهای ایالات متحده جرم محسوب می‌شود. بنابراین سامسونگ از این قانون به نفع خود (و همه) استفاده کرده و جایگاه‌های ویژه‌ای برای تعویض گلکسی نوت 7 در فرودگاه تعبیه کرده تا کاربران به راحتی بتوانند گوشی خود را با گوشی دیگری تعویض و یا آن را پس دهند. این طرح فعلا در فرودگاه‌های استرالیا آغاز شده اما بعید نیست که به زودی شاهد تعویض گلکسی نوت 7 در فرودگاه‌های سراسر دنیا باشیم.

اگر ما قادر به تعویض گلکسی نوت 7 در ترمینال خروجی کشور استرالیا نبودیم، تیم سامسونگ در کشور مقصد با شما تماس خواهند گرفت و برنامه‌ریزی‌های لازم جهت تعویض یا تحویل کامل گوشی و بازگرداندن وجه آن به شما را انجام خواهند داد.

استفاده از گلکسی نوت 7 در پروازهای خطوط هوایی Qantas و Virgin در کشور استرالیا ممنوع بوده و بقیه ایرلاین‌ها نیز با تمهیدات امنیتی بالا این اجازه را به کاربران می‌دهند.

اگر شما نیز خواستید به این کشور سفر کنید، بهتر است بدانید جایگاه‌های تعویض گلکسی نوت 7 در فرودگاه های این کشور، دقیقا قبل از گیت امنیتی مستقر شده است. در حال حاضر بیشتر فرودگاه‌های این کشور از جمله فرودگاه‌های سیدنی، ملبورن، کانبرا، آدلاید، پرث و گلدکوست مجهز به این جایگاه‌ها هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*