مک بوک های جدید اپل

اپل ماه جاری از مک بوک های جدید خود رونمایی خواهد کرد

یک وبسایت ژاپنی معتبر و نزدیک به منابع اپل ادعا کرده که این شرکت ماه جاری قصد دارد از نسل جدید مک بوک های خود رونمایی کند. این وبسایت همچنین ادعا می‌کند که مک بوک های جدید اپل فاقد پورت USB قدیمی بوده و تنها ارائه کننده پورت‌های USB نوع C و تاندربولت 3 هستند. حال باید دید که آیا اپل بار دیگر بر روی تکنولوژی‌های قدیمی خط می‌کشد و این پورت را در محصول آینده خود (همانند جک 3.5 میلی‌متری هدفون) حذف می‌کند یا خیر!

با عرضه آیفون 7 برای عاشقان گوشی‌های هوشمند اپل، حال نوبت به لپ‌تاپ‌دوستان رسیده است که دیوایس‌های جدید این شرکت را خریداری کنند. یک گزارش جدید از سوی وبسایت ژاپنی نزدیک به اپل و به نقل از منابع چینی منتشر شده که ادعا می‌کند اپل قصد دارد تا دستی به سر و گوش مک بوک‌های خود کشیده و به زودی آن‌ها را روانه بازار خواهد کرد.

یک مک بوک پرو جدید در ماه جاری رونمایی خواهد شد که عرضه آن نیز از همین ماه در خرده فروشی‌ها انجام خواهد گرفت. این مک بوک جدید جایگزین نسخه ی قدیمی خود خواهد شد که از مشخصات مدرن و جدیدی را به مصرف‌کنندگانش ارائه می‌کند.

بر اساس این گزارش مک بوک های جدید شرکت اپل فاقد هرگونه پورت USB استاندارد یا همان نوع A خواهند بود و شما در این محصولات تنها پورت‌های USB نوع C و البته تاندربولت 3 را میابید. بنابراین قبل از خرید این لپ تاپ‌های جدید باید مطمئن شوید که آداپتورهای لازم برای اتصال قطعات جانبی‌تان به آن‌ها را خریداری کرده‌اید. علاوه بر این پورت USB نوع C وظیفه‌ی شارژ دیوایس شما را خواهد داشت و دیگر خبری از MagSafe در این محصولات نخواهد بود.

عدم معرفی نسل جدید مک بوک ایر 11 اینچی

در انتهای این گزارش نیز آمده است که اپل در نظر دارد تا از نسل جدید مک بوک 11 اینچی رونمایی نکند و به نوعی بر روی این مدل خطی قرمز بکشد. دلیل چنین کاری کاملا واضح است و آن هم سپردن سایزهای زیر 12 اینچ به آیپد پرو بوده که همواره اپل ادعا می‌کند این تبلت می‌تواند همانند یک کامپیوتر کامل به مصرف‌کنندگان خدمت رسانی کند. هرچند این گزارش دلیل این کار را تمرکز بیشتر اپل بر روی مدل 13 اینچی مک بوک ایر می‌داند.

مک بوک های جدید اپل

نوار لمسی OLED مک بوک

با توجه به سابقه‌ی این وبسایت ژاپنی در درز اطلاعات، انتظار می‌رود که این گزارش درست باشد و ما این ماه یا حداکثر ماه آینده شاهد رونمایی از مک بوک های جدیدی از سوی شرکت اپل باشیم. چندی پیش در گزارشی عنوان کرده بودیم که این محصولات مجهز به تاچ آیدی و یک نوار کاملا لمسی OLED هستند که این نوار می‌تواند عملکرد مختلفی را در اپلیکیشن‌های مختلف از خود به نمایش بگذارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*