مهاجرت طرفداران سامسونگ به آیفون 7 اپل

مهاجرت بیش از 5 میلیون کاربر سامسونگ به آیفون 7 اپل!

یکی از تحلیلگران برجسته حوزه تکنولوژی ادعا می‌کند که بر اساس تخمین‌ها حداقل 50 درصد کاربران سامسونگ به سمت خرید آیفون 7 اپل پیش خواهند رفت. وی معتقد است که پس از اتفاقات تلخی که برای گلکسی نوت 7 افتاد، بسیاری از مصرف‌کنندگان جذب ویژگی‌های دوربین دو آیفون 7 و آیفون 7 پلاس شده‌اند. علاوه بر آن عاشقان اندروید نیز به استفاده از دو گوشی ال جی وی 20 و گوگل پیکسل ایکس ال روی خواهند آورد.

با اتفاقاتی که توسط نوت 7 رقم خورد، سوالی که در ذهن هر کسی پیش می‌آید آن است که کدام گوشی هوشمند می‌تواند نیازهای کاربران سامسونگ را برطرف کرده و آن‌ها را به لذتی برابر با تجربه نوت 7 برساند؟ بسیاری از افراد فعال در حوزه تکنولوژی شاید جوابشان گوشی همچون ال جی وی 20 به عنوان جایگزینی شایسته برای این کاربران باشد و یا حتی برخی نیز معتقد باشند که گوشی‌های گوگل پیکسل می‌تواند گزینه خوبی برای تجربه اندروید خام همراه با سخت افزاری قدرتمند باشد.

مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo) یکی از برجسته‌ترین تحلیلگران بازار موبایل تخمین می‌زند که به طور متوسط چیزی بین 5 الی 7 میلیون کاربر سامسونگ امسال جزو کاربر آیفون 7 اپل خواهند شد. این قضیه عمدتا به خاطر تمایل کاربران به آزمایش سیستم عامل آی او اس و همچنین عدم توانایی سامسونگ در خصوص ارائه ویژگی‌هایی همچون دوربین آیفون‌های جدید شرکت اپل است که فروش این محصول را جذاب می‌کند.

دو دوربین 12 اینچی در پشت آیفون 7 اپل

دو دوربین 12 اینچی در پشت آیفون 7 اپل

بیش از 50 درصد خریداران گلکسی نوت 7 خریدار جدید آیفون 7 اپل

چیزی حدود 12 میلیون گلکسی نوت 7 سفارش داده شده وجود دارد که بر اساس تخمین‌ها حداقل نیمی از این کاربران شکست خورده به سمت استفاده از آیفون 7 (و یا گوشی هوشمند شبیه به آن آیفون 7 پلاس همراه با دو دوربین پشتی قدرتمند) خواهند رفت. اما اگر بخواهیم چنین فرضیه‌ای را در خصوص عاشقان پلتفرم اندروید در نظر بگیریم، دو گزینه احتمالی که مقصد بعدی خریداران گلکسی نوت 7 است، ال جی وی 20 (LG V20) و گوگل پیکسل ایکس ال (Google Pixel XL) خواهد بود؛ هرچند شاید اندازه گوگل پیکسل ایکس ال نتواند مصرف‌کنندگان نوت 7 را به صورت کامل راضی نگه دارد.

بسیاری هنوز باور ندارند که آیفون 7 قادر است مشتریان وفادار سامسونگ را نیز جذب خود کند؛ اما با توجه به شرایط فعلی و چالش بزرگی که این کمپانی کره‌ای با آن دست و پنجه نرم می‌کند، تقریبا همه‌ی شرایط لازم برای سبقت گرفتن اپل از سامسونگ مهیا شده و این کمپانی کوپرتینویی می‌تواند با ارائه اکوسیستم جذاب خود شامل قابلیت‌هایی همچون آی مسیج و فیس تایم همراه محصولاتش، حریف چغر آسیایی خود را با فاصله زیادی پشت سر بگذارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. اصلا سامسونگ در کل 5 میلیون کاربر داره که مهاجرت کنن !!!!! بعدشم این مهاجرت پول میخواد ، اونم از سامسونگ به اپل …… آخه از پیکان که یهو نمیشه سوار بنز شد