نظرسنجی: کدام یک از امکانات جدید اندروید 7.1 نوقا را می‌پسندید؟

رای گیری: کدام یک از امکانات جدید اندروید 7.1 نوقا را بیشتر از بقیه می‌پسندید؟

گوگل به تازگی نسخه 7.1 اندروید نوقا را معرفی کرده که در حال حاضر فقط برای گوشی های پیکسل در دسترس است. اما همان طور که می‌دانید، این شرکت قبلا نسخه پیش نمایش این سیستم عامل را برای گوشی‌های هوشمند نکسوس 5 ایکس، نکسوس 6 پی و پیکسل سی منتشر کرده بود. گذشته از این، امکانات جدید اندروید 7.1 نوقا به اندازه‌ای خوب است که همه کاربران انتظار آپدیت دیوایس خود به این نسخه از سیستم عامل گوگل را می‌کشند. اگر شما هم تجربه استفاده از این سیستم عامل را داشته‌اید و یا اطلاعات کافی از امکانات جدید اندروید 7.1 نوقا دارید، در نظرسنجی امروز ما شرکت کنید.

امکانات جدید اندروید 7.1 نوقا

به جز پشتیبانی از آیکون های دایره ای اپلیکیشن ها و API میانبرهای برنامه‌ها (در صورت لمس طولانی آیکون آنها مشاهده می‌شوند)، این سیستم عامل امکانات دیگری نیز به همراه آورده است. از دیگر امکانات جدید اندروید 7.1 می‌توان به مواردی مانند جاگذاری (Paste) مستقیم تصاویر از کیبورد در هنگام چت کردن، اطلاعات اضافی مربوط به والپیپرها و بهبود عملکرد گوشی در هنگام استفاده در هدست واقعیت مجازی و کاهش تاخیر آن اشاره کرد. امکانات مهم دیگری نیز مانند بهبود اپلیکیشن مدیریت برنامه ها به این سیستم عامل اضافه شده که بر اساس این تغییر جدید، اپلیکیشن مدیریت برنامه ها محیط متفاوتی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که می‌توانند فایل‌ها را مدیریت کرده و موارد غیر ضروری را حذف و به افزایش فضای دیوایس کمک کنند. همچنین، از دیگر امکانات جدید اندروید 7.1 نوقا نیز می‌توان به اضافه شدن گزینه‌های بیشتری در قسمت تنظیمات اپراتور دیوایس اندرویدی اشاره کرد.

اضافه شدن این امکانات ما را بر آن داشت تا طی یک نظرسنجی، دیدگاه شما را نسبت به این امکانات و قابلیت های جدید بپرسیم. اگر شما هم تجربه استفاده از این سیستم عامل را داشته‌اید و یا اطلاعات کافی از امکانات جدید اندروید 7.1 نوقا دارید، با شرکت در نظرسنجی زیر، به ما بگویید کدام یک از ویژگی های اندروید 7.1 نوقا را بیشتر از بقیه می‌پسندید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*