آیفون 8 اپل

آیفون 8 اپل: 3 مدل تمام شیشه‌ای با اضافه شدن مدل جدید با نمایشگر 5 اینچی

یک وبسایت ژاپنی مدعی شده که آیفون 8 اپل (Apple iPhone 8) در سه مدل مختلف تمام شیشه‌ای عرضه خواهد شد. در ادامه این گزارش آمده است که یکی از این سه مدل مجهز به صفحه OLED بوده و دو تای دیگر از پنل معمولی بهره می‌برند. این وبسایت حتی تاکید می‌کند که شرکت فاکس کان ساخت قاب پشتی این گوشی را آغاز کرده و شرکت چینی Biel Crystal نیز وظیفه طراحی خمیدگی این موبایل را بر عهده دارد.

اپل به سختی در حال کار بر روی سه مدل جدید از نسل آینده گوشی‌های هوشمند خود، آیفون 8 است که به گزارش وبسایت ژاپنی Nikkei بدنه‌ی هر سه آن‌ها پشت و رو شیشه‌ای بوده و همگی در سال 2017 میلادی رونمایی خواهند شد. این درحالیست که شایعات انتشار یافته در گذشته با تایید ساخت سه مدل، ادعا می‌کردند تنها یکی از آنها مجهز به بدنه تمام شیشه‌ای و صفحه نمایش OLED بوده و دو تای دیگر با بدنه‌ای آلومینیومی عرضه خواهند شد.

این خبرگزاری ژاپنی با استناد به منابع تامین کننده قطعات موبایلی مرتبط با اپل می‌گوید که این شرکت کوپرتینویی هر سه این گوشی های هوشمند شیشه‌ای را در سایزهای 5.5 اینچی، 5 اینچی و 4.7 اینچی روانه بازار خواهد کرد. بر اساس شنیده‌های این خبرگزاری یکی از  سه مدل آیفون 8 اپل مجهز به صفحه نمایش خمیده لبه-به-لبه OLED خواهد بود و این درحالیست که دو مدل دیگر از پنل‌های استاندارد LCD بهره میبرند. متن دقیق افشا شده توسط منابع را می‌توانید در زیر بخوانید:

اپل به طور آزمایشی تصمیم گرفته تا سه گوشی 5.5 اینچی، 5 اینچی و 4.7 اینچی خود را با بدنه‌ای تمام شیشه‌ای ساخت شرکت Biel و متفاوت از آیفون های آلومینیومی حال حاضر طراحی کند که به احتمال زیاد این استراتژی را سال آینده بر روی آیفون های جدید خود عملی خواهد کرد.

بنابراین هر سه مدل آیفون 8 اپل مجهز به بدنه‌هایی تمام شیشه‌ای هستند که ساخت شرکت تولیدی “Biel Crystal” است و تکنولوژی لنزهای جلو و پشتی آن نیز محصولی از یک تولیدکننده چینی خواهد بود. لازم به ذکر است که این لنزها از فریم آلومینیومی بهره‌مند خواهند بود. هرچند که گفته می‌شود شرکت فاکس کان در حال کار بر روی ساخت قاب شیشه‌ای پشتی این گوشی است؛ اما شرکت بیل کریستال نیز پیاده سازی تکنولوژی خمیدگی آن را بر عهده خواهد داشت.

آیفون 8 اپل

هنوز عرضه سه آیفون 8 اپل با قاب شیشه‌ای قطعی نیست

به دلیل آن که چرخه‌ی توسعه آیفون 8 اپل خیلی زود آغاز شده، نیکی تاکید می‌کند که این احتمال وجود دارد اپل از تصمیم خود منصرف شده و ما عملا چنین محصولاتی را از این شرکت کوپرتینویی نبینیم. در اوایل سال جاری میلادی گفته می‌شد که آیفون 7 نیز در سه نسخه شامل یک مدل 4.7 اینچی و و دو مدل 5.5 اینچی عرضه خواهد شد که یکی از آن‌ها مجهز به دو دوربین بوده و دو مدل دیگر تک دوربین هستند.

با توجه به آن که سال آینده دهمین سالگرد عرضه گوشی های هوشمند آیفون توسط اپل است، شایعات بیشماری ادعا می‌کنند که اپل قصد دارد تغییرات قابل توجهی را در طراحی آیفون 8 سال 2017 خود به ارمغان آورد. صفحه نمایش لبه-به-لبه خمیده، تاچ آیدی داخلی زیر صفحه نمایش، عدم استفاده از کلید هوم، ویژگی‌های پیشرفته بیومتریک، یک موتور تپتیک بهبودیافته و پشتیبانی از شارژر بی سیم از جمله شایعاتیست که از سوی رسانه‌های مختلف مربوط به نسل آینده آیفون‌ها شنیده می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. همش دروغه ،بنظر من تا سه سال اینده ایفون نزدیک بشه به این طراحی

  2. اولا سال بعد ایفون7s عرضه میشه برخلاف نظر اکثر سایتها.ثانیا هرسال کلی شایعه درباره ایفونهای سال بعد میگن که اکثرشون عملی نمیشه.