انتشار تصاویر واقعی گوشی Gionee S9 پیش از رونمایی رسمی

شرکت چینی جیونی (Gionee) که طی چند سال اخیر در بازار کشورهای آسیایی و به لطف محصولات مقرون به صرفه، برای خود اسم و رسمی دست و پا کرده، در نظر دارد در آینده‌ای نه چندان دور از گوشی Gionee S9 (جیونی اس 9) که به عنوان یک قابلیت مورد پسند عاشقان سلفی، به فلاش دوربین جلو تجهیز گردیده رونمایی کند.

در همین راستا روز گذشته تصاویری از نسخه واقعی و نیز بنر تبلیغاتی گوشی Gionee S9 منتشر گردید که نشان می‌دهد پرچمدار بعدی شرکت جیونی از بدنه‌ای تمام فلزی بهره برده و در قابل پشتی میزبان دوربین دوگانه است.

در سوی دیگر همان‌طور که گفته شد گوشی Gionee S9 دارای فلاش دوربین سلفی بوده و شرکت سازنده نیز بر روی این قابلیت در بنر تبلیغاتی آن تاکید کرده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول که پیش‌تر توانسته است تایید TENAA را دریافت کند، می‌توان به سنسور اثر انگشت ادغام شده با دکمه فیزیکی هوم، نمایشگری 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی، تراشه هشت هسته‌ای با کلاک فرکانس 2 گیگاهرتز، 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی اشاره کرد.

گوشی Gionee S9

انتظار می‌رود از این محصول که به دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی تجهیز گردیده و انرژی قطعات آن را قرار است یک باتری 3 هزار میلی آمپر ساعتی تامین نماید، با قدرت گرفتن از اندروید 6 مارشملو اواسط هفته جاری رونمایی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*