بزرگترین مرکز خدمات موبایل سامسونگ در ایران

بزرگترین مرکز خدمات موبایل سامسونگ در ایران افتتاح شد

شرکت سامسونگ پنجشنبه ۲۰ آبان ماه ۱۳۹۵، طی برگزاری مراسمی با حضور مدیران سامسونگ ایران، اصحاب رسانه و جمعی از علاقه‌مندان به دنیای فناوری، بزرگ‌ترین و پیشرفته ترین «مرکز خدمات موبایل سامسونگ» را در بازار چارسو تهران افتتاح و بازگشایی کرد. این مرکز در مساحتی بیش از ۳۰۰ متر در طبقه منفی‌یک بازار چارسو قرار گرفته و طیف متنوعی از خدمات مشتری شامل مشاوره، آموزش، تعمیر و انتخاب محصولات را به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌دهد.

سامسونگ در این مرکز فضایی را برای آموزش هدفمند علاقه‌مندان در نظر گرفته و کارشناسان این بخش آموزش‌های لازم برای ارائه آموزش از سطح مبتدی تا حرفه‌ای دیده‌اند تا هر مراجعه‌کننده‌ای به فراخور سن و نیاز خود اطلاعات کامل و درستی را از عملکرد محصولات سامسونگ دریافت کند.

بزرگترین مرکز خدمات مبزرگترین مرکز خدمات موبایل سامسونگ در ایرانایل سامسونگ در ایران

بخش تعمیر محصولات یکی دیگر از قسمت‌های مهم مرکز خدمات است. در این بخش سعی شده تا مشتریان ضمن ارتباط رودرو با کارشناسان ویژه سامسونگ و اطلاع از جزئیات روند تعمیر محصول خود، دستگاه‌ها را در زمانی کمتر از یک ساعت تحویل بگیرند. البته در این مدت آنها می‌توانند کار کردن با هدست‌های واقعیت مجازی سامسونگ را تجربه کنند و لحظات لذت‌بخشی را پشت سر بگذرانند.

مرکز خدمات موبایل و لوازم جانبی سامسونگ در ایران با شروع به کار رسمی خود پذیرای مراجعه‌کنندگان در طبقه منفی 1 بازار چارسو خواهد بود.

نگاهی به جدیدترین مرکز خدمات موبایل سامسونگ

فضای مرکز خدمات

  • مساحتی بیش از ۳۰۰ متر در طبقه منفی یک بازار چارسو
  • آشنایی با محصولات جدید و فناوری‌های روز سامسونگ
  • سالن انتظار برای آرامش و راحتی بیشتر کاربران سامسونگ

بزرگترین مرکز خدمات موبایل سامسونگ در ایران

مساحت مرکز خدمات

  • مساحت مرکز خدمات موبایل سامسونگ ۳۱۵ متر است و شامل ۹ بخش مختلف است که کاربران با وارد شدن به این مرکز می‌تواند خدماتی فراتر از آنچه تصور می‌کنند را دریافت و از محیط پویای این مرکز لذت ببرند و در آن احساس آرامش کنند.

بزرگترین مرکز خدمات موبایل سامسونگ در ایران

تجربه کار با فناوری‌ها و محصولات روز سامسونگ

  • کاربران و مشتریان سامسونگ می‌توانند در این مرکز با جدیدترین فناوری‌ها و محصولات بخش موبایل سامسونگ آشنا شوند و از نزدیک با این محصولات و فناوری‌ها کار کنند تا تجربه کاربردی بودن آن‌ها را بهتر حس کنند. همچنین در منطقه واقعیت مجازی (VR) امکان استفاده از دستگاه‌های واقعیت مجازی برای همه کاربران مهیاست.

بزرگترین مرکز خدمات موبایل سامسونگ در ایران

سالن انتظار

  • سالن انتظار برای راحتی هرچه بیشتر مراجع کنندگان فراهم شده است تا در مدت زمانی که در مرکز خدمات هستند، احساس آرامش بیشتری داشته باشند و هنگام رسیدگی به درخواست‌شان محلی برای آسودن وجود داشته باشد.

بزرگترین مرکز خدمات موبایل سامسونگ در ایران

ارائه خدمات پس از فروش به سبکی متفاوت

 کارشناسان ویژه آماده ارائه خدمات به کاربران

  • مشاوره خرید و انتخاب آگاهانه
  • صحبت رودررو با کارشناسان ویژه سامسونگ
  • ارائه آموزش به کاربران متناسب با سن و نیازشان

بزرگترین مرکز خدمات موبایل سامسونگ در ایران

انتخاب آگاهانه

  • کارشناسان ویژه سامسونگ آماده ارائه مشاوره در مورد محصولات سامسونگ به کاربران و مشتریان هستند تا مراجعه کننده انتخاب آگاهانه و بهتری هنگام خرید محصولات داشته باشد و از خرید خود لذت ببرد.

بزرگترین مرکز خدمات موبایل سامسونگ در ایران

تعمیر در کمتر از یک ساعت

  • کارشناسان ویژه مرکز خدمات موبایل سامسونگ در این مرکز آماده ارائه خدمات هستند و مراجعه کننده‌ای که برای تعمیر دستگاه خود وارد مرکز خدمات می‌شود، به راحتی می‌تواند با کارشناسان ویژه سامسونگ ارتباط و صحبت رودررو داشته باشد تا محصول در همانجا عیب‌یابی شود و در صورتی که مشکل دستگاه جدی نباشد، کارشناس ویژه در کمتر از یک ساعت دستگاه را تعمیر می‌کند و در اختیار مشتری قرار می‌دهد.

اسمارت آکادمی

  • نیروهای آموزشی سامسونگ برای آموزش به اشخاص مختلف با سنین، سلایق و نیازهای متفاوت از سطح مبتدی تا حرفه‌ای دوره دیده‌اند و در اسمارت آکادمی به آن‌ها آموزش‌هایی در مورد محصولات، خدمات و فناوری‌های روز سامسونگ ارائه می‌کنند تا به دانش و اطلاعات کاربران در حوزه دنیای آی‌تی و فناوری اضافه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. راحت برای فروختن جنس های بنجل این کارو میکنه…:))))