Archos تبلت جدید و ارزان قیمت Archos Teases G10 XS را معرفی می کند

 آرکاس در یک کنفرانس خبری اعلام کرد تبلت جدید و فوق العاده نازک خود با شاسی فلزی را تا سه هفته آینده روانه بازار می کند ، البته پیشتر زمان رونمایی از این تبلت جدید اواخر سال جاری میلادی اعلام شده بود ، تبلت G10 XS یک تبلت از سری G است که دارای ویژگی های متفاوتی با دیگر محصولات این سری است .

همانطور که همه شما می دانید تنها وجه تفاوت تبلت های   آرکاس از یکدیگر در اندازه و مشخصات کلی آن است و از لحاظ شکل ظاهری تغییر چندانی در محصولات  آرکاس  به چشم نمی خورد ، آرکاس در تولید جدید خود به چیزی دست پیدا کرده که در دیگر تولیدات اغلب نادیده گرفته شده و آن هم جنس ماده تولید کننده دستگاه است ، بر اساس گزارشهای منتشر شده  در اینترنت پوسته سری جدید G10 از یک ورقه نازک فولادی است که همین موضوع باعث شده که ضخامت قابل توجه 7.6 میلیمتر را در محصول جدید آرکاس شاهد باشیم .
آرکاس ادعا می کند که این تبلت باریکترین تبلت موجود در این نوع است ، که البته با توجه به بازار رقابتی در دنیای تبلت این ادعا دوام چندانی ندارد ، در هر صورت شما هم نیاز چندانی به چند میلی متر فضای اضافی در کیف خود  ندارید ، این تبلت دارای یک صفحه کلید چرخان است که از پهلو به آن متصل می شود ، شرکت Cogs در تیزر تبلیغاتی که برای این محصول می سازد دیگر ویژگی های آن را مانند استفاده از سیستم عامل اندروید نسخه ساندویچ بستنی ، پشتیبانی از حافظه های میکرو اس دی ، ورودی مینی HDMI ، یک رابط EEE Pad ( صفحه کلید چرخان ) و احتمالا پردازنده 1.8 گیگاهرتز دو هسته ای که هنوز تایید نشده را اعلام کرده . برآورد قیمت دقیقی از دستگاه به بیرون درز نکرده ولی  احتمالا در محدوده 250 تا 500 دلار قیمت داشته باشد . برای اخبار کاملتر در این زمینه با گجت نیوز همراه باشید .


منبع : techcrunch | Engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*