گوشی ویوو وی 5 با دوربین سلفی فوق‌العاده معرفی شد - Vivo V5

گوشی ویوو وی 5 با دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی معرفی شد

اگر شما یک گوشی با دوربین سلفی فوق‌العاده می‌خواهید اما پول خرید ویوو ایکس 7 پلاس (Vivo X7 plus) را ندارید، گوشی ویوو وی 5 (Vivo V5) را امتحان کنید. این گوشی یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی دارد.

ویوو در دوربین سلفی گوشی ویوو وی 5 از سنسور باکیفیت سونی IMX376 با اندازه 1/2.78 اینچ و دریچه دیافراگم f/2.0 استفاده کرده است. یک فلش LED نیز در قاب جلوی آن جهت گرفتن تصاویر سلفی در محیط‌هایی با نور کم قرار گرفته است. مشخصات دوربین سلفی این گوشی، یکی از بهترین مشخصات برای دوربین سلفی در بین تمام گوشی‌های هوشمند است (گوشی ویوو ایکس 7 یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی دارد و دوربین سلفی گوشی اکسپریا XA الترا نیز سنسوری 16 مگاپیکسلی با اندازه 1/2.6 اینچ به همراه قابلیت OIS است).

در مقابل، قاب پشتی گوشی ویوو وی 5 به یک دوربین به نسبت ساده‌تر مزین شده است؛ دوربینی با سنسور 16 مگاپیکسلی و قابلیت فوکوس اتوماتیک و تشخیص فازی (Phase Detection AF). معمولا ویوو حرفی از مشخصات چیپست و قابلیت‌های فیلمبرداری گوشی‌های خود نمی‌زند. با این حال، شنیده‌ها حاکی از آن است که گوشی ویوو وی 5 قادر است ویدیوهایی با کیفیت 1080 پیکسل ضبط کند.

مشخصات گوشی ویوو وی 5

به جز دوربین، از دیگر مشخصات این گوشی مناسب سلفی می‌توان به صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن تصویر 720 پیکسل اشاره کرد. ویوو از محافظ گوریلا گلس 2.5 بعدی (کمی خمیده‌تر از صفحه تخت) در قاب جلویی گوشی خود استفاده کرده و در زیر آن، سنسور اثر انگشتی با عملکرد 0.2 ثانیه‌ای قرار داده است.

در زیر قاب گوشی ویوو وی 5 یک پردازنده بدون نام 8 هسته‌ای به همراه رم سخاوتمندانه 4 گیگابایتی قرار گرفته است. همچنین، گوشی جدید ویوو 32 گیگابایت حافظه داخلی داشته که با استفاده از یک حافظه جانبی microSD قابل ارتقا است. ویوو برای سیستم عامل گوشی وی 5 ، از رابط کاربری Funtouch OS 2.6 بر پایه اندروید 6.0 مارشمالو استفاده می‌کند. از دیگر امکانات نرم‌افزاری این گوشی هوشمند می‌توان به قابلیت تقسیم صفحه نمایش اشاره کرد که آن را Smart Split 2.0 نام نهاده است.

بدنه گوشی ویوو وی 5 از جنس فلز بوده و در رنگ‌های طلایی و نقره‌ای تولید شده است. این گوشی ضخامتی 7.55 میلیمتری و وزنی در حدود 154 گرم دارد. ویوو از یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی در هندست جدید خود استفاده کرده و صدای آن نیز با چیپ AK4346 های‌فای و نسبت سیگنال به نویز 115 دسیبلی تقویت شده است.

نکته آخر اینکه گوشی ویوو وی 5 با قیمتی معادل 265 دلار و از تاریخ 26 نوامبر (6 آذر) در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

گالری عکس ویوو وی 5

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*