هواوی میت 9 لایت

هواوی میت 9 لایت رسما معرفی شد: صفحه نمایش 5.5 اینچی، دوربین دوگانه و بیشتر

به‌نظر می‌رسد کمپانی چینی هواوی برای رسیدن به جایگاه دومین تولیدکننده بزرگ تلفنهای همراه، حساب ویژه‌ای روی محصولات سری میت 9 باز کرده است. پس از معرفی گوشی های میت 9 (Mate 9)، میت 9 پورش دیزاین (Mate 9 Porsche Design) و میت 9 پرو (Mate 9 Pro)، حالا گوشی جدید هواوی میت 9 لایت (Mate 9 Lite) نیز به این خانواده اضافه شده تا سبد محصولات Huawei برای رقابت با دیگر سازندگان، کامل باشد.

برخلاف محصولات قبلی، خبری از رویداد رسانه‌ای برای معرفی هواوی میت 9 لایت نبوده و سازندگان، بدون سر و صدا این دستگاه جدید را در لیست گوشی‌های خود قرار داده‌اند. به هر صورت میت 9 لایت با بدنه‌ای فلزی، ارزان‌ترین عوض خانواده Mate 9 است که به‌زودی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

مشخصات فنی هواوی میت 9 لایت

گوشی میان‌رده جدید هواوی به صفحه نمایشی 5.5 اینچی و 1080p با گلس خمیده 2.5D مجهز شده و تراشه هشت هسته‌ای کایرین 655 (Kirin 655) نیز در کنار 3 گیگابایت حافظه رم، مسئول پردازش اطلاعات خواهد بود. همچنین احتمال عرضه هواوی میت 9 لایت در دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی (همراه با 4 گیگابایت حافظه رم) وجود دارد.

در مورد سیستم نرم افزاری، سازندگان ترکیبی از اندروید 6.0 مارشملو و رابط کاربری EMUI 4.1 را پیش روی کاربران قرار داده‌اند که شاید بهتر بود همانند محصولات دیگر این خانواده، از اندروید 7.0 نوقا به صورت پیش‌فرض استفاده می‌شد.

از دیگر مشخصات فنی این گوشی نیز می‌توانیم به ابعاد 150.9 در 76.2 در 8.2 میلی‌متر، 162 گرم وزن و سنسور اثر انگشت در بخش پشتی اشاره کنیم.

هواوی میت 9 لایت

دوربین هواوی میت 9 لایت

هواوی میت 9 لایت نیز همانند دیگر محصولات این خانواده، به سیستم دوربین دوگانه مجهز شده است با این‌تفاوت که سازندگان به جای استفاده از دو سنسور 12 و 20 مگاپیکسلی ساخته شرکت لایکا، از دو سنسور 12 و 2 مگاپیکسلی دیگر بهره برده‌اند. سیستم فوکوس خودکار تشخیص فاز به‌کار رفته در این گوشی نیز می‌تواند در عرض 0.3 ثانیه دستگاه را آماده عکس‌برداری کند.

دوربین سلفی Mate 9 Lite هم به سنسوری 8 مگاپیکسلی مجهز شده که علاوه بر کیفیت بالای عکس‌برداری، امکان خلق تصاویر بوکه را فراهم می‌کند.

هواوی میت 9 لایت

هنوز هیچ اطلاعاتی از زمان عرضه و قیمت نهایی هواوی میت 9 لایت منتشر نشده و ما تنها می‌دانیم که محصول جدید این کمپانی چینی قرار است در رنگ‌های طلایی، نقره‌ای و خاکستری، وارد بازار موبایل شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. این هواوی چه مرگشه؟؟
    روزی یه موبایل معرفی میکنه! نمونش همین سری p و mate.
    Mate 9 خودش چند تا مدل داره!
    Mate 9
    Mate 9 Porsche Design
    Mate 9 pro
    و…
    چه خبره!!؟؟؟؟

  2. این گوشی آشغاله . تمام مُحسناتش فقط روی کاغذه . دقیقا مثل میان رده های بی کیفیت و سطح پایین سامسونگ . نه آپدیتی و نه پشتیبانی نرم افزاری . با کُلّی لگ و هنگ . فقط تماس و اس ام اس . حیف پول .