گوشی هواوی پی 10

تصویر جدیدی از گوشی هواوی پی 10 یا پی 10 پلاس منتشر شد

دو روز پیش تصاویری جدید از پرچمدار آینده هواوی (Huawei) در فضای مجازی منتشر شد که توجه علاقه‌مندان حوزه تکنولوژی را به خود جلب کرد. حالا نیز رندری جدید از این دستگاه پیش روی کاربران قرار گرفته که احتمالا مربوط به گوشی هواوی پی 10 (P10) یا پی 10 پلاس (P10 Plus) باشد.

تصویر جدید گوشی هواوی پی 10 (یا پی 10 پلاس)، شباهت بالای این گوشی با پی 9 را نشان می‌دهد

در نگاه اول، این عکس با سیستم دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت، می‌تواند یادآور طراحی گوشی پی 9 (P9) باشد که فروردین امسال در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت. البته تفاوت‌هایی هم در طراحی گوشی هواوی پی 10 (یا شاید پی 10 پلاس) با پی 9 همچون شکل فلاش LED یا احتمالا اندازه کلی دستگاه وجود دارد که می‌تواند محصول جدید این کمپانی چینی را از گوشی‌های قبلی خود متمایز کند. اما باز هم نمی‌توان شباهت بسیار بالای آن با پی 9 را انکار کرد. حتی نام برند لایکا (Leica) نیز درست در محلی قرار گرفته که در محصول قبلی هواوی دیده بودیم.

متاسفانه همراه با این عکس، هیچ اطلاعاتی از مشخصات فنی گوشی هواوی پی 10 یا پی 10 پلاس منتشر نشده است. با این‌حال انتظار می‌رود پرچمدار آینده هواوی به نمایشگری 5.5 اینچی و 2K در کنار تراشه کایرین 960 (Kirin 960)، حافظه رم 6 گیگابایتی، 256 گیگابایت حافظه داخلی، سیستم دوربین دوگانه با سنسور 12 مگاپیکسلی (که طبیعتا به یکی از دو سنسور به‌کار رفته مربوط می‌شود)، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و اندروید 7.0 نوقا مجهز شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. آیا گوشی هواووی Y3 به اندروید ۵ارتقاع میابد؟
    باتشکر:Y360مدل