مشاهده فایلهای PDF با اپلیکیشن اکروبات ریدر

دانلود کنید: مشاهده فایلهای PDF با اپلیکیشن اکروبات ریدر در اندروید و آی او اس

شرکت ادوبی، به تازگی نسخه جدیدی از اپلیکیشن اکروبات ریدر (یک برنامه کاربردی مشاهده فایلهای PDF) را برای دو پلتفرم موبایلی اندروید و آی او اس، منتشر کرده است. در این اپلیکیشن بخش‌های زیادی بهبود یافته که از مهم‌ترین آن‌ها، باید به ابزار اسکن (Scan Tool) اشاره کرد. این ابزار مخصوص گرفتن عکس از اسناد و تبدیل آن‌ها به فایلهای پی دی اف خواهد بود.

با پیشرفت تکنولوژی قلم‌های جوهری به قلم‌های دیجیتالی، کاغذهای طبیعی به اسناد دیجیتالی ورد و همچنین کتاب های چاپی به کتاب های دیجیتالی تبدیل شدند. امروزه تنها عاشقان کتاب‌ های چاپی و یا محصلین هستند که از کتاب های نسخه فیزیکی استفاده می‌کنند و اکثرا افراد استفاده از نسخه‌های PDF کتاب‌ها را مفیدتر می‌دانند.

فارغ از ضرر و زیان‌هایی که نمایشگرها برای چشم دارند، با استفاده از این گونه کتاب های دیجیتالی، شما می‌توانید با هر دستگاه و گجتی و در هر جایی که هستید، کتابخانه‌ای کامل را به همراه داشته باشید. یکی دیگر از محاسنی که کتابهای نسخه پی دی افی به همراه دارند، قابلیت اشتراک گذاری بسیار راحت است؛ در واقع شما می‌توانید بدون دردسر به چندین دوست خود کتابهای دیجیتالیتان را اهدا کنید.

از معروف‌ترین نرم افزارهای کامپیوتری مشاهده فایلهای PDF می‌تواند به محصولی ساخت ادوبی به نام Acrobat Reader اشاره کرد. حال تیم توسعه دهنده ادوبی، مدتیست از نسخه موبایلی اپلیکیشن اکروبات ریدر رونمایی کرده است تا کاربران موبایلی نیز بتوانند از این برنامه رایگان استفاده کنند. اینک وقت آن رسیده تا ادوبی، نسخه جدیدی از این برنامه را در اختیار کاربران قرار دهد.

نسخه جدید اپلیکیشن اکروبات ریدر برای دو پلتفرم اندروید و آی او اس منتشر شده که همراه با ابزار بهبود یافته و رایگانی به نام “Scan Tool” است. کاربران به لطف استفاده از این قابلیت می‌توانند در خصوص هرگونه اسنادی، به تحقیق بپردازند. همچنین این افراد با نسخه جدید اپلیکیشن اکروبات ریدر قادر خواهند بود تا هر تصویری را به یک فایل پی دی اف تبدیل کرده، سپس آن را به اشتراک گذاشته و یا در حافظه گوشی خود ذخیره کنند. در واقع، مجموعه‌ای از قابلیت‌ها به اپلیکیشن اکروبات ریدر اضافه شده است تا شما بتوانید مجموعه بیشتری از المان‌‌ها را به فایلهای PDF تبدیل کنید. از این فایلها می‌توان به اسناد، وایت برد، فرم، عکس، رسید و یا حتی یادداشت‌های ساده اشاره کرد. یکی دیگر از قابلیت‌های اضافه شده به این برنامه کاربردی موبایلی نیز، امکان اسکن چندین صفحه سند و سپس تبدیل آن‌ها به یک فایل پی دی اف واحد است که می‌تواند بسیار مفید باشد.

توسعه دهندگان نسخه موبایلی اکروبات ریدر همچنین ادعا می‌کنند، کاربران اینک قادرند تصاویر بهتری را با استفاده از دوربین خود گرفته و وارد این برنامه کنند. این اپلیکیشن می‌تواند بهتر از گذشته مرز تصاویر را تشخیص داده، پرسپکتیو را اصلاح کند و وضوح متون موجود در آن‌ها را تا حد ممکن بالا ببرد. تمامی این‌ها باعث می‌شود تا فایل پی دی اف مورد نظر شما با کیفیت به مراتب بهتری از گذشته ایجاد شده تا آن را با دوستان و همکاران خود در اشتراک بگذارید.

توسعه این اپلیکیشن به همینجا ختم نمی‌شود و باید به یکی دیگر از قابلیت‌های مهم آن، آسوده‌تر شدن استفاده از ابزار اسکن، اشاره کرد. شما می‌توانید خیلی راحت دوربین تلفن خود را بر روی یک سند گرفته، از آن به بهترین شکل ممکن عکس بگیرید و سپس آن را به فایل پی دی اف تبدیل کنید. شایان ذکر است برای استفاده از این اپلیکیشن شما نیازمند حساب کاربری ادوبی خواهید بود. با استفاده از این حساب کاربری می‌توانید از فضای ذخیره سازی ابری Adobe Document Cloud نیز برای اشتراک گذاری اسناد مختلف گروهی استفاده کنید.

دانلود اپلیکیشن اکروبات ریدر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*