مرورگر فایرفاکس فوکوس - Firefox Focus

دانلود کنید: فایرفاکس فوکوس ، مرورگر ضد ردیابی موزیلا برای iOS منتشر شد

موزیلا هفته گذشته از یک مرورگر جدید برای پلتفرم آی او اس رونمایی کرد. علاوه بر فایرفاکس، این کمپانی حالا ارائه کننده فایرفاکس فوکوس ، یک مرورگر اختصاص یافته به حفظ حریم خصوصی کاربران با جلوگیری از انتقال‌دهنده‌های وب شامل آنالیزها، شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات است. شما می‌توانید این برنامه جدید را از اپ استور بر روی آیفونتان دانلود کنید.

اگر این اپلیکیشن خیلی برایتان آشناست جای تعجب نخواهد داشت، چرا که دسامبر سال گذشته میلادی موزیلا خبر از توسعه یک مرورگر موبایلی به نام «فوکوس ساخت فایرفاکس» داد. این کمپانی حالا مرورگر خودش را نونوار کرده و نسخه نهایی آن را برای دو هدف مشخص روانه بازار اپلیکیشن کرده است. مسدود کننده محتوا، که می‌تواند همچنان با سافاری بدون نیاز به تغییرات اجرا شود. اما به طور پیش‌فرض این اپلیکیشن با مرورگر فایرفاکس در ارتباط خواهد بود.

مرورگر فایرفاکس فوکوس - Firefox Focus

با فایرفاکس فوکوس ، بدون ردیابی وبگردی کنید

فایرفاکس فوکوس اساسا تنها یک بازدیدگر وب آی او اس همراه با محافظت شما در برابر ردیاب‌ها است. بنابراین اگر شما آن را غیر فعال کنید، یا آی او اس این کار را انجام دهد در حالی که می‌توان آن را در پس زمینه یافت، عملا کار نخواهد کرد. در این جا همچنین یک دکمه حذف هم وجود دارد که اگر بخواهید، فرآیند را به زودی پاک خواهد کرد. اما اینها واقعا تنها قابلیت‌های فایرفاکس فوکوس هستند، زیرا در اینجا هیچ خبری از تاریخچه گشت و گذار، منو و یا حتی تب‌ها نیست.

توضیحات شرکت موزیلا برای اپلیکیشن FireFox Focus:

ما در روزگاری زندگی می‌کنیم که بسیاری از کاربران کنترل محسوسی را بر روی زندگی دیجیتالی خود ندارند. برای برخی کاربران، اینگونه به نظر می‌رسد که هر کجا می‌روند ردیابی می‌شود. این اتفاق در تمام قسمت‌های دیوایس‌ها و حساب‌های کاربری آن‌ها رخ می‌دهد.

در اینجا وب می‌تواند به عنوان مسئله بدتری مطرح شود. به همین دلیل، ما مجاب شدیم تا فایرفاکس فوکوس را عرضه کنیم و آن از ردیابی شما بر روی گوشیتان جلوگیری کند.

مرورگر فایرفاکس فوکوس - Firefox Focus

نیک انگوین، معاون ریاست بخش محصولات فایرفاکس به منبع می‌گوید، بسیاری از کاربران پلتفرم آی او اس همچنان از محدودکننده‌های محتوا استفاده می‌کنند اما در نتیجه باز هم نمی‌توانند خوشنود شوند. فایرفاکس فوکوس برای پوشش این قضیه به میدان آمده تا در این مسیر همراه کاربران باشد. این اپلیکیشن در ابتدا به عنوان یک برنامه آزمایشی آغاز به کار کرد، اما کارمندان موزیلا آن را از نمونه، به یک اپلیکیشن واقعی درآوردند و سپس کمپانی تصمیم به فروش آن گرفت. حالا دیگر با استفاده از Firefox Focus می‌توانید هر وبسایتی را بدون هرگونه ردیابی لود کنید. هم اکنون می‌توانید از طریق لینک زیر، مرورگر جدید فایرفاکس را دریافت و بر روی آیفون و آیپد خود نصب کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ممنونم از سایت قشنگتان