اسکنر iConvert اپل ماه آینده روانه بازار می شود

اپل آیپد امروزه در میان مصرف کنندگان به عنوان یکی از برترین تبلت ها شناخته  می شود ، در حالی که در حال حاضر تبلتی وجود دارد که قبل از آیپد معرفی و توسعه داده شده ولی در بازار این شرکت اپل بود که توانست خود را به عنوان یک  تبلت برتر و استاندراد معرفی کند .  و هر روز ابزار و نرم افزارهای جدیدی را برای این محصول معرفی و روانه بازار کند.

تا امروز بسیاری از پتانسیل ها و کارایی های اپل آیپد تحقق نیافته و بسیاری از شرکت ها دوست دارند از این پتانسیل ها به عنوان نقطه برتری دستگاه خود استفاده کنند ، اسکنر iConvert اپل یکی از نمونه های این پتانسیل ها است .


اسکنر iConvert اپل یک ابزار منحصر به فرد است که به شما اجازه می دهد اسنادتان را به  راحتی به صورت دیجتالی درآورده و از آن  استفاده کنید . اسکنر iConvert اپل یک ابزار افزودنی به تبلت است که دارای حافظه فیدر بوده که اسناد را داخل آن گذاشته و به صورت دیجیتالی تحویل می گیرید ، همچنین دارای یک  رابط است که اجازه می دهد سند اسکن شده را مستقیما به صورت یک فایل تصویری ( jpg ) درون  آیپد خود ذخیره کنید . اسکنر iConvert اپل همراه یک نرم افزار رایگان برای کار با تبلت آیپد عرضه می شود ، در حال حاضر در Brookstone آمریکا با قیمت 150 دلار در دسترس است . در ویدیو زیر شما می توانید کار کرد این  اسکنر را ببینید .


منبع : gizmag

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*