بهترین محافظ های صفحه آیفون 7 و آیفون 7 پلاس

معرفی بهترین محافظ‌‌های صفحه آیفون 7 و آیفون 7 پلاس

خط و خش برداشتن و یا ترک‌خوردن صفحه نمایش دو اتفاقی است که به طور حتم هر کاربر گوشی هوشمند، مخصوصا هر کاربر آیفون و مخصوصا هر کاربر آیفون 7 و آیفون 7 پلاس (iPhone 7 & iPhone 7 Plus) از آن بیزار است، چرا که در بهترین حالت ظاهر گوشی و در بدترین حالت کل سیستم گوشی را از رده خارج خواهد کرد. دلیل تاکید بر روی دو گوشی جدید معرفی شده اپل، قیمت بالای آن‌ها مخصوصا در ایران است، به طوری که هزینه تعمیر صفحه نمایش ترک برداشته حداقل چیزی برابر یک سوم قیمت کل گوشی خواهد بود. آیا کمک گرفتن از بهترین محافظ های صفحه آیفون 7 و آیفون 7 پلاس برای در امان بودن از هزینه‌های سرسام آور اتفاقات ناشی از ضرب‌دیدگی انتخابی عاقلانه‌تر نیست؟

بهترین محافظ های صفحه آیفون 7 و آیفون 7 پلاس

شاید استفاده از بهترین محافظ های صفحه آیفون 7 و آیفون 7 پلاس بی‌معنی به نظر بیاید، چرا که شیشه به کار رفته در آن‌ها جزو سرسخت‌ترین مدل‌های استفاده شده در گوشی‌های لمسی تا به امروز است و اثبات این ادعا را می‌توانید در ویدیو تست سقوط آیفون مشاهده کنید. اما، حادثه خبر نمی‌کند و هیچ کس تاکنون این صفحه نمایش‌ها را مغلوب‌نشدنی خطاب نکرده است. از طرفی همانطور که می‌دانیم بازار لوازم جانبی برای آیفون، برخلاف بسیاری از گوشی‌های دیگر، مملو از اجناس گوناگون اعم از اورجینال و تقلبی است، اما آشنایی با بهترین محافظ های صفحه آیفون 7 و آیفون 7 پلاس به کاربر نشان خواهد داد تا مستقیما به سراغ چه محصولی برود.

بلکین اسکرین‌فورس اینویزی‌گلس / Belkin ScreenForce InvisiGlass

قیمت : 35 دلار

بهترین محافظ های صفحه آیفون 7 و آیفون 7 پلاسیکی از بهترین محافظ های صفحه آیفون 7 و آیفون 7 پلاس ، اسکرین فورس اینویزی گلس ساخت شرکت بلکین است که بسیار بسیار نازک بوده و تنها 0.2 میلی‌متر ضخامت دارد و به همین دلیل حساسیت صفحه نمایش لمسی و شفافیت نوری آن را حفظ می‌کند. با وجود نازک بودن، اسکرین فورس اینویزی گلس به لطف داشتن ساختار منطعف 3 لایه، در برابر خردشدگی، خراشیدگی و ساییدگی ایمن است. به عنوان ایراد اصلی این محافظ می‌توان به عدم توانایی آن در پوشش بخش خمیده به میزان کم دو لبه گوشی اشاره کرد.

آی‌کیو شیلد لیکوئید شیلد / IQ Shield Liquid Shield

قیمت : 10 دلار

بهترین محافظ های صفحه آیفون 7 و آیفون 7 پلاسطراحی آی‌کیو شیلد لیکوئید شیلد به عنوان یکی از بهترین محافظ های صفحه آیفون 7 و آیفون 7 پلاس ، به نحوی است که تمام قسمت جلویی گوشی، حتی لبه‌های منحنی آن را خواهد پوشاند. این محافظ از 4 لایه متشکل شده است؛ پوشش UV ضد زردی، لایه پلاستیک حرارتی برای کشش و شفافیت، یک لایه محافظ مستحکم و لایه پاینی چسبنده. ترکیب این قسمت‌ها بدون اضافه کردن یک لایه بسیار ضخیم به قسمت رویی گوشی، سلامت آن را در برابر هرگونه خط و خش تضمین می‌کند.

جی‌ای تک / JETech

قیمت : 5 دلار

بهترین محافظ های صفحه آیفون 7 و آیفون 7 پلاسدر لیست بهترین محافظ های صفحه آیفون 7 و آیفون 7 پلاس ، جی‌ای تک اقتصادی‌ترین محصول به شمار می‌آید، چرا که به ازای پرداخت 5 دلار سه محافظ صفحه در قالب یک پک در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این محصول می‌تواند بهترین انتخاب برای کسانی باشد که قصد ندارند تا هزینه زیادی را برای هرگونه لوازم جانبی پرداخت کنند، با این حال دوست ندارند تا صفحه نمایش آیفون گران قیمتشان بدون پوشش باقی بماند. JETech از پلى اتیلن ترفنات (Polyethylene Terephthalate) ساخته شده و از همین رو با وجود ضخامت (و قیمت) کم، محافظت خوبی از صفحه نمایش خواهد داشت. خود این محافظ احتمالا بر اثر خراش‌های جدی خط بیفتد، اما هرگز آن را به صفحه نمایش گوشی منتقل نخواهد کرد.

تک آرمر پریمیوم اچ‌دی کلیر / Tech Armor Premium HD Clear

قیمت : 6 دلار

بهترین محافظ های صفحه آیفون 7 و آیفون 7 پلاسدر میان بهترین محافظ های صفحه آیفون 7 و آیفون 7 پلاس یک مورد ساخته شده از پلى اتیلن ترفنات دیگر نیز دیده می‌شود، چنان که باز هم در جعبه خود سه محافظ را به کاربر ارائه می‌کند. تفاوت اصلی این مدل با مدل معرفی شده قبلی، مارک معروف آن یعن Tech Armor شناخته شده است که نظر هر فرد برندگرایی را به خود جلب می‌کند. سلامت گوشی در برابر خط و خش با استفاده از دو مدل ساخته شده از پلى اتیلن ترفنات تضمین شده است، اما در برابر ضربه‌های ناشی از سقوط چنان مطمئن نیستیم.

یوتک تمپرد گلس / Yootech Tempered Glass

قیمت : 7 دلار

بهترین محافظ های صفحه آیفون 7 و آیفون 7 پلاسیوتک تمپرد گلس با ضخامت 0.3 میلی‌متری خود دارای شفافیت بسیار بالایی بوده و علیرغم توانی که از خود در محافظت از صفحه نمایش نشان می‌دهد، کاهش حساسیت به لمس را در گوشی نخواهد داشت. علاوه بر خط و خش، در برابر ضربه نیز می‌توانید بر روی محافظت این مدل حساب باز کنید، اگر چه همانند بسیاری از محافظ‌ها نمی‌توان از آن انتظار پوشاندن لبه به لبه قسمت جلویی را داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام ممنونم ازمطالب خوبتون
    موقع خرید گوشی فروشنده بهم گلس 3D رو پیشنهادکردن وگفتن ک خوب هستش میخواستم بدونم مدل هایی ک پیشنهادکردین 3D هستن یاخیر
    البته اینکه من یه مقدار زیر گلس رو باند کردم ک تمیز کنم و ترک برداشت و نمیدونم این نوع گلس خوب هست برای محافظت ایفون٧پلاس یاخیر
    وازنانو هم برای سامسونگ استفاده کردم اصلا راضی نبودم چون باعث شد صفحه گوشیم کاملابشکنه
    ممنون میشم بهترین نوعش رومعرفی کنید ک اسیبی ب گوشی نرسونه???